سرور اختصاصی (Dedicated Server)

سرور اختصاصی (Dedicated Server)

سرور اختصاصی نوعی هاست اینترنتی است که در آن سرور به صورت کاملا اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرد.کاربرانی که دارای اطلاعات مهم می باشند، وب سایت خود را بر روی سرور اختصاصی قرار می دهند. در این حالت مشتری یک سرور را به صورت کامل در اختیار دارد و می تواند از تمام منابع آن به صورت شخصی استفاده کند. سازمانها، موسسات بزرگ و همچنین شرکتهایی که امنیت وب سایتهایشان بسیار مهم و حیاتی است و از حساسیت بالایی برخوردار است و از سوی دیگر می خواهند سرعت، ترافیک و کنترل بیشتر و بهتری بر روی فضای خود داشته باشند، برای تهیه یک سرور اختصاصی اقدام می کنند. سرور اختصاصی به آنها این امکان را می دهد که بر اساس نیاز و برنامه خود از امکانات متنوعی مانند آزادی در نصب نرم افزار های دلخواه، استفاده از فضای وب به میزان مورد نیاز بدون در نظر گرفتن محدودیتی که در سرورهای اشتراکی وجود دارد و از همه مهمتر آزادی در مدیریت محتوای سرور، استفاده نمایند.

مزایا و معایب سرور اختصاصی (Dedicated Server) :

۱- انعطاف پذیری و سفارشی : مشتریان می توانند سخت افزار و نرم افزارهایی را برای رفع نیازهایشان از سرور انتخاب کنند. ۲- منابع اختصاص داده شده و کارآیی تضمین شده : مشتریان نمی توانند منابع سرور را با دیگران به اشتراک بگذارند. ۳- کنترل کامل : مشتریان به روت (root) سرور دسترسی کامل دارند و می توانند تنظیمات را در جهت رفع نیازشان پیکربندی کنند. ۴- دانش فنی مورد نیاز : در این نوع هاست خود مشتری مسئول مدیریت و پیکربندی سرور است. ۵- هزینه زیاد : هزینه ی این نوع سرور با بقیه مشتریان به اشتراک گذاشته نمی شود.

آسان رایان میزبان امن کسب و کار شما


دامنه میزبانی وب هاستینگ دامین domain آسان رایان سرور اختصاصی سرور مجازی از کجا هاست بخریم بهترین شرکت هاستینگ بهترین هاست اصطلاحات مربوط به هاست از کجا هاست و دامنه بخریم اصطلاحات متداول و مهم درمورد هاست Dedicated Server پ مزایای سرور اختصاصی معایب سرور اختصاصی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities