خرید هاست و میزبانی وب

در صورتی که وب سایتی دارید و یا می خواهید اقدام به راه اندازی وب سایت نمایید ابتدا باید دامنه ( نام وب سایت ) خود را ثبت کنید ( برای ثبت دامنه کلیک نمایید ) و سپس فضایی در شبکه اینترنت داشته باشید که به آن هاست یا هاستینگ (Hosting) می گویند که اطلاعات وب سایت شما روی آن قرار خواهد گرفت و با تایپ نام دامنه شما در مرورگر در هر جای دنیا توسط کاربر، اطلاعات وب سایت شما که روی هاست شما آپلود و میزبانی شده است به کاربر سایت شما نمایش داده خواهد شد. آسان رایان با بیش از 17 سال سابقه در ارائه خدمات هاستینگ و با داشتن هاست های لینوکس داخل ایران (دیتاسنتر برج میلاد) و هاست های خارج ایران (آلمان، فنلاند، اتریش و ...) ، هاست های ابری و غیرابری، هاست های لینوکس حرفه ای و هاست مخصوص وردپرس و با کنترل پنل های وب سی پنل و دایرکت ادمین در خدمت شما هموطنان مقیم داخل و خارج ایران می باشد.

خرید هاست و میزبانی وب
همین حالا با انتخاب و تهیه هاست مورد نیاز خود، تجارت خود را رونق دهید.
هاست لینوکس
هاست لینوکس

این نوع از هاست که توسط آسان رایان ارائه می گردد برای تمامی سایت هایی که با زبان php نوشته شده اند مناسب می باشد. پشتیبانی از JQuery و Javascript و Laravel از دیگر مشخصات این هاست می باشد. جهت تسریع انتقال دیتا هنگام استفاده از دیتابیس از MariaDB در این سرورها استفاده شده است. لازم به ذکر است تمامی کانفیگ های نرم افزاری وردپرس نیز روی این نوع از هاست هم انجام و نصب شده اند و از این هاست هم می توانید برای وردپرس استفاده نمایید با این تفاوت که منابع رم و سی پی یو در هاست وردپرسی برای استفاده وردپرس بهینه سازی بیشتری شده اند ولی برای سایت هایی که با زبان های برنامه نویسی ذکر شده نوشته شده اند این هاست بسیار مناسب می باشد.

هاست وردپرس

این نوع از هاست، بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند روی هاست خود از وردپرس و ووکامرس استفاده نمایند. هاست وردپرسی یا همان هاست مخصوص وردپرس لازم است امکاناتی داشته باشد که روی هاست های وردپرس آسان رایان وجود دارد که برخی از آنها را ذکر می کنیم: سیستم عامل و کنترل پنل مناسب، که در هاست های وردپرس آسان رایان از سیستم عامل کلودلینوکس Centos و کنترل پنل های سی پنل و دایرکت ادمین استفاده شده است.

هاست وردپرس
هاست ابری
هاست ابری

این نوع از هاست که توسط آسان رایان ارائه می گردد برای تمامی سایت هایی که با زبان php نوشته شده اند و به آپ تایم و پایداری بسیار بالایی نیاز دارند مناسب می باشد. پشتیبانی از JQuery و Javascript و Laravel از دیگر مشخصات این هاست می باشد. جهت تسریع انتقال دیتا هنگام استفاده از دیتابیس از MariaDB در این سرورها استفاده شده است. لازم به ذکر است که در این هاست ها که با کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه می شوند تمامی کانفیگ های نرم افزاری وردپرس نیز انجام و نصب شده اند و از این هاست هم می توانید برای وردپرس استفاده نمایید با این تفاوت که منابع رم و سی پی یو در هاست وردپرسی برای استفاده وردپرس بهینه سازی بیشتری شده اند ولی برای سایت هایی که با زبان های برنامه نویسی ذکر شده نوشته شده اند این هاست بسیار مناسب می باشد.

هاست دانلود

این نوع از هاست که توسط آسان رایان ارائه می گردد برای سایت هایی که مقادیر زیادی از عکس و فیلم (ویدئو) و صوت و یا نرم افزار و فایلهای دیگر برای ارائه یا دانلود به کاربران خود روی سایت دارند و به فضای زیاد با سرعت دانلود بسیار بالا نیاز دارند مفید و کارساز است. این هاست ها کنترل پنلی ندارند و فقط از طریق اف تی پی می توان فایلها را روی آنها آپلود کرد و برای دانلود در سایت اصلی لینک آنها را قرار داد. از آنجا که به علت کم بودن پردازش های ناشی از برقراری سایت با دیتابیس و عدم وجود اسکریپت در این سرورها استفاده از منابع سی پی یو و رم بسیار پایین است و از طرفی از هاردهای با سرعت بالا استفاده شده است سرعت انتقال اطلاعات به کاربر در این نوع از هاست بسیار بالاست و از این رو برای دانلود فایل توسط کاربر بسیار مناسب می باشد.

هاست دانلود
چرا آسان رایان انتخاب خوبی برای شماست؟!
انتقال رایگان دامنه و هاست
انتقال رایگان دامنه و هاست

با خرید هاست های یکساله آسان رایان، انتقال اطلاعات شما از هاست قدیمی به هاست جدید و همچنین انتقال دامنه شما توسط تیم پشتیبانی آسان رایان و به صورت رایگان انجام خواهد شد و نگران انتقال اطلاعات سایت خود نخواهید بود.

کنترل پنل
کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین

در تمامی هاست های ارائه شده توسط آسان رایان شامل هاست وردپرس ، هاست لینوکس و هاست ابری، شما می توانید هاست خود را با کنترل پنل سی پنل یا دایرکت ادمین خریداری نمایید.

http/2
مجهز به تکنولوژی http/2

تمام هاست های آسان رایان (بجز هاست دانلود) مجهز به تکنولوژِی http2 می باشند که سرعت بسیار بالاتری را هنگام لود صفحات ارائه می دهد و منجر به کاهش چند برابری زمان لود صفحات سایت شما می شود.

lite speed
وب سرور Lite Speed

تمامی هاست های آسان رایان مجهز به وب سرور لایت اسپید هستند که در مقایسه با آپاچی تا 6 برابر سرعت بالاتر دارد و تا 50 درصد عملکرد php را بالاتر می برد و در استفاده از ssl تا سه برابر سریع تر از آپاچی است.

هاست ابری و غیر ابری
هاست ابری و غیر ابری

براساس نیازتان می توانید از هاست های ابری و غیر ابری آسان رایان استفاده نمایید. هاست های ابری به دلیل متمرکز بودن منابع سخت افزاری سرور ها از آپ تایم و پایداری تقریبا 100 درصدی برخوردارند.

هارد
میزبانی بر روی هاردهای SSD و NVMe

آسان رایان در سرورهای خود از هاردهای SSD و NVMe استفاده کرده است تا بهترین سرعت هاست را تجربه نمایید.

دیگر مزایای هاست های آسان رایان
دامنه رایگان

دامنه رایگان

گواهینامه ssl رایگان

گواهینامه ssl رایگان

بکاپ هفتگی

بکاپ گیری هفتگی

عودت وجه

گارانتی عودت وجه

آپ تایم 99.9 درصد

آپ تایم 99.9 درصد

پشتیبانی حرفه ای

پشتیبانی حرفه ای

تحویل آنی

تحویل آنی

انتخاب ورژن php

انتخاب ورژن php

ترافیک نامحدود

ترافیک نامحدود

دیتابیس نامحدود

دیتابیس نامحدود

پارک دامنه نامحدود

پارک دامنه نامحدود

ساب دامین نامحدود

ساب دامین نامحدود

سال حضور در کنار شما

خدمات ارائه شده

مشتری از سراسر ایران

دامنه های ثبت شده

برخی از مشتریان آسان رایان
اصلی ترین هدف ما رضایت شماست

از آنجا که مفتخریم که با ارائه خدمات ثبت و تمدید دامنه و سرویس هاستینگ و سرور و طراحی وب سایت در خدمات شما دوستان عزیز باشیم به خود می بالیم. لذا برخود ضروری می دانیم که تمام تلاش مان را برای ارائه هرچه بهتر و با کیقیت تر سرویس های هاست و سایر خدمات انجام دهیم. امیدواریم با خرید هاست و انتقال سایت خود به آسان رایان دیگر نگرانی و دغدغه از از بابت امنیت ، سرعت و پشتیبانی هاست خود نداشته باشید.

تمام قد آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم

هر زمان و به هر دلیلی نیاز به راهنمایی و یا هرگونه موردی در استفاده از سرویس هاست خود داشتید همکاران ما در بخش های مختلف آسان رایان آماده پاسخگویی سریع به شما هستند. از تلفن های شرکت گرفته تا تیکت و ایمیل در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

گواهینامه های شرکت آسان رایان
شرکای تجاری آسان رایان
آسان رایان
همه چیز در خصوص هاست های اشتراکی و اختصاصی آسان رایان:
ابتدا چند نکته کوچک در مورد هاست:

اگر شما سروری در شبکه اینترنت داشته باشید که سرور به صورت کامل در اختیار شما باشد و مختص سایت یا سایت هایی که می خواهید روی آن قرار دهید باشد به آن سرور اختصاصی یا Dedicated Server می گویند.

حالا اگر سرور خود را با استفاده از ابزارهای مربوطه به قسمت های کوچکتری که البته منابع هر کدام از آنها باز هم مشخص است تقسیم کنید به هر کدام از آنها یک سرور مجازی یا Vps می گویند.

همچنین می توان هم سرور مجازی را و هم به صورت مستقیم سرور اختصاصی را (بدون تقسیم به سرورهای مجازی) به قسمت های کوچکتری تقسیم کرد که به هر کدام از آنها اصطلاحا یک "هاست" Hosting یا "هاست اشتراکی" Shared Hosting و یا "هاست اختصاصی" Dedicated Hosting می گویند.

اگر منابع هر هاست کاملا اشتراکی باشد "هاست اشتراکی" و اگر با استفاده از سیستم کلودلینوکس منابع هر هاست، تعریف شده باشد همان هاست اشتراکی است ولی برخی از آن به عنوان "هاست اختصاصی" نام می برند و البته این هاست ها در صورتی واقعا هاست اختصاصی هستند که جمع منابعی که به هاست های روی آن سرور تخصیص یافته است کمتر از جمع منابع آن سرور باشد. در این صورت واقعا می توان از آن به عنوان هاست اختصاصی (که البته زیرمجموعه ای از هاست اشتراکی است) یاد کرد و در غیر این صورت همان هاست اشتراکی است.

سرویس های هاست لینوکس و وردپرس آسان رایان همگی از سیستم عامل کلودلینوکس استفاده شده است که علاوه بر داشتن مزایای ذکر شده، باعث می شود که استفاده زیاد از منابع سرور توسط یک سایت به منابع تخصیص داده شده به هاست های دیگر روی سرور لطمه ای وارد نکند.

آسان رایان همواره می کوشد که هاست های خود را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت ممکن ارائه دهد.

حال به توضیح برخی مزایای هاست های آسان رایان که در بالا به آنها اشاره شد می پردازیم:
دامنه رایگان:

هر کدام از پلن های هاست لینوکس و یا هاست وردپرس و یا هاست ابری آسان رایان را خریداری نمایید یک دامنه IR رایگان هنگام سفارش برای شما ثبت خواهد شد.

این هم شامل هاست ایران و هم هاست خارج کشور (هاست اروپا) می باشد و بر خلاف اینکه برخی فکر می کنند که اگر دامنه ir داشته باشند لزوما هاست آنها می بایست داخل کشور باشد، این یک باور غلط است و دامنه شما با هر پسوندی می تواند به هاست و یا سروری در هر کشوری متصل گردد.

پس دامنه رایگان هدیه آسان رایان را چه هنگام خرید هاست ایران و چه هنگام خرید هاست خارج کشور از دست ندهید.

گواهینامه SSL رایگان:

تمامی پلن های هاست لینوکسی و هاست وردپرسی و هاست ابری آسان رایان، دارای گوای نامه امنیتی اس اس ال رایگان می باشند که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت بعد از وصل شدن دامنه به هاست به صورت اتوماتیک روی هاست شما فعال می شود. ولی چنانچه به هر علت ssl هاست شما فعال نشد و یا خواستید زودتر از مدت 24 ساعت ذکر شده آن را فعال نمایید، چه در کنترل پنل سی پنل و چه در دایرکت ادمین می توانید با چند کلیک ساده که در مقالات آموزشی سایت هم آمده، اس اس ال سایت خود را فعال نمایید.

بکاپ گیری هفتگی:

تمامی پلن های هاستینگ آسان رایان، شامل هاست های لینوکس، هاست وردپرس و هاست ابری شرکت آسان رایان، دارای بکاپ گیری هفتگی می باشند که در صورت نیاز به بازگردانی اطلاعات هاست خود با ارسال تیکت می توانید با پرداخت هزینه کمی اطلاعات آخرین بکاپ سایت خود را ریستور (بازگردانی) نمایید.

گارانتی عودت وجه:

چنانچه به هر علت از هاست خریداری شده خود ناراضی بودید تا یک هفته می توانید هاست خود را کنسل و وجه دریافتی خود را (پس از کسر کارمزد بانکی انتقال وجه) دریافت نمایید.

آپ تایم 99.9 درصد:

آسان رایان همواره کوشیده است که هاست های خود را با بالاترین میزان پایداری و کمترین قطعی ممکن ارائه دهد و در سال های گذشته نیز تمامی سرویس های هاستینگ لینوکس و هاست وردپرس و هاست ابری آسان رایان با آپ تایم 99.9 به بالا و یا آپ تایم 100 درصد ارائه شده است که از این پس نیز تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری حداکثری سرورها خواهیم کرد.

پشتیبانی حرفه ای:

با تمام انرژی به صورت ویژه، در کنار شما هستیم.

تیم پشتیبانی آسان رایان می کوشد که به صورت 24 ساعته بهترین پشتیبانی فنی روی هاست های خریداری شده را ارائه دهد.

هم از طریق تیکت، هم ایمیل و هم تماس با تلفن های شرکت آماده پاسخگویی و مشاوره به شما هستیم.

از طرفی همیشه و حتی روزهای تعطیل و در 365 روز سال، در صورت نیاز با شماره همراه مدیرپشتیبانی که در صفحه تماس با ما درج گردیده است و از ساعت 9 صبح تا 15 و 17 الی 23 شب، آماده پاسخگویی می باشند، می توانید تماس حاصل نمایید تا به صورت ویژه پی گیر درخواست و یا رفع مشکل خود شوید.

سوالات قبل از خرید هاست

در سایت آسان رایان می توانید هاست اشتراکی (منابع رم و سی پی یو اشتراکی) و هاست اختصاصی (منابع رم و سی پی یو اختصاصی برای هر هاست) خرید نمایید که شامل هاست لینوکس ایران، هاست لینوکس خارج کشور، هاست وردپرس ایران، هاست وردپرس خارج کشور، هاست ابری خارج کشور و هاست دانلود خارج کشور خریداری نمایید.
هاست لینوکس و هاست وردپرس با کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین (به انتخاب شما) و هاست های ابری آسان رایان با کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه می شوند.
سرورهای هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست ابری و هاست دانلود آسان رایان در موقعیت های ایران، آلمان، فنلاند، اتریش و 20 کشور دیگر می باشند.

بدون شک سی پنل و دایرکت ادمین بهترین کنترل پنل هاست های لینوکسی هستند و هر دو یک وظیفه را انجام می دهند که آن هم آسان سازی ارتباط با سرویس ها و امکانات مختلف سرور و هاست می باشد.
سی پنل محبوب تر و پرطرفدارتر و البته سابقه دارتر است و دایرکت ادمین تجربه سرعت بالاتری هنگام کار با آن را به نسبت سی پنل ارائه می دهد.
در هاست های آسان رایان هر دو کنترل پنل ارائه می شود و هنگام خرید هاست لینوکس و یا خرید هاست وردپرس می توانید سی پنل یا دایرکت ادمین بودن هاست خود را مشخص نمایید.

بله، تمامی هاست های لینوکس و هاست های وردپرس آسان رایان دارای گواهینامه (اس اس ال) رایگان می باشند که عموما به طور اتوماتیک فعال می شوند و در صورتی هم که به هر علت فعال نشد و یا به دلیل عدم همخوانی دی ان اس ها و مواردی از این قبیل غیرفعال ماند به راحتی توسط خود شما به صورت رایگان قابل فعال سازی است که در آموزش های سایت، روش آن ذکر شده است و در صورتی که نتوانستید فعال کنید با شرکت تماس حاصل نمایید.

دامنه نام سایت شماست و عنوان آن برای معرفی حرفه و خدمات شما در دنیای آنلاین است. اما هاست یا همان میزبانی، فضایی است که سایت طراحی شده شما و اطلاعات مندرج در آن بر رویش قرار داده می‌شوند و در دسترس بازدیدکنندگان در اینترنت قرار می‌گیرد. این فضا (هاستینگ) بر روی سرور میزبانی شما قرار دارد که متناسب با نوع طراحی سایت شما، می‌تواند هاست وردپرسی یا هاست لینوکسی باشد و وظیفه دارد اطلاعات سایت را در اختیار کاربران، قرار‌دهد.

در هاست اشتراکی منابع سرور میزبان سایت اعم از رم، پردازنده، هارد دیسک، برق، پهنای باند و ... بین تمامی وب‌سایت‌های که بر روی آن تعریف شده است به صورت مشترک بوده و هر وب سایت تنها مجاز به استفاده از بخشی از این فضای میزبانی و منابع، خواهد بود . در "هاست اشتراکی" مدیریت صفر تا صد سخت افزاری و نرم افزارهای نصب شده بر روی سرور نیز، بر عهده مدیر سرور است. اما در یک سرور اختصاصی یا مجازی، مدیریت نرم افزارهای نصب شده بر روی آن با کاربر بوده و یک وب سایت می‌تواند از تمامی منابع سخت افزاری و نرم افزارهای سرور به صورت کاملا اختصاصی، استفاده کند و بر اساس نیاز برنامه نویس یا طراح سایت سرور را کانفیگ نماید. همچنین دسترسی به ssh و روت سرور فقط در سرورهای مجازی و اختصاصی امکان پذیر است.

برای افزایش فضای هاست خود، کافیست نسبت به ارتقای سرویس میزبانی (هاست) خود، اقدام نمایید. برای این کار، در اکانت آسان رایان خود لاگین کنید و در قسمت سرویس های من، روی هاست مورد نظر کلیک کنید و با انتخاب گزینه "ارتقای هاست" پلن هاست موردنظر خود را انتخاب نمایید. همزمان با پرداخت، هاست شما به صورت آنلاین ارتقا پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که با ارتقای هاست خود، شما فقط مابه التفاوت مبلغ هاست قبلی و هاست جدید در بازه باقیمانده از سرویس را می پردازید و در زمانی که هاست شما کمتر بوده هزینه هاست جدید محاسبه نخواهد شد.

لزوما نیاز به انتقال دامنه به آسان رایان نیست (البته در صورت تمایل می توانید دامنه خود را نیز به سیستم آسان رایان منتقل کنید) و شما می‌توانید در صورت خرید دامنه خود از شرکت دیگر و در اختیار داشتن نام دامنه دلخواهتان نسبت به خرید هاست از آسان رایان، اقدام کنید.
کافیست در زمان ثبت سفارش هاست در سایت آسان رایان گزینه سوم، یعنی "دامین دارم و فقط قصد خرید هاست دارم" را انتخاب کنید و سپس هاست مورد نظر خود را خرید نمایید.
در این صورت بلافاصله بعد از خرید هاست، ایمیلی حاوی اطلاعات هاست و دی ان اس های سرور هاست خریداری شده به شما ایمیل می گردد که با تنظیم DNS های دریافتی روی دامنه خود، دامنه شما به هاست خریداری شده شما متصل می گردد. (این زمان معمولا بین 1 تا 12 ساعت می باشد.)

ما در آسان رایان همواره سعی کرده ایم رضایت شما را در اولویت قرار دهیم، مطمئنا یکی از موارد موثر در انتخاب و رضایت شما، سرعت و امنیت هاست می باشد. همچنین در آسان رایان از سایت ها بکاپ ابری گرفته میشود و تا کنون تلاش ما آپتایم ۹۹.۹ درصدی هاست ها بوده است.

هاست لینوکس و هاست وردپرس و سایر هاست های آسان رایان، دارای ترافیک و تعداد دیتابیس و تعداد ایمیل و پارک دامنه نامحدود می باشند. همچنین در خرید هاست سالانه، دامنه رایگان به شما هدیه داده می شود، اس اس ال رایگان، قابلیت تغییر نسخه php توسط کاربر و سرعت بالای هاست، نیز از دیگر مزایای هاست های آسان رایان است.

بلافاصله بعد از خرید هاست، سرویس هاست شما فعال می گردد و اطلاعات و یوزر و پسورد هاست شما به ایمیل شما ارسال می گردد و می توانید از طریق اکانت کاربری خود در آسان رایان و یا کنترل پنل هاست که اطلاعات آن برای شما ارسال شده است وارد مدیریت هاست خود شوید و اطلاعات آن را بارگذاری نمایید. در هر مرحله نیاز به راهنمایی داشتید همکاران ما در آسان رایان آماده مشاوره به شما دوست عزیز هستند.

هاست وردپرس نیز همان هاست لینوکس است که کانفیگ های بیشتری برای بارگذاری وردپرس روی هاست انجام شده است و همچنین منابع رم و سی پی یو بیشتری نیز به هر کدام از پلن های هاست اختصاص داده شده است، لذا معمولا هاست وردپرسی قیمت نسبتا بالاتری از هاست لینوکس دارد. البته از آنجا که روی تمامی هاست های لینوکس آسان رایان، کانفیگ های وردپرس نیز انجام شده است اگر سایت شما خیلی پربازدید نباشد می توانید برای کمتر شدن هزینه هاست خود، از هاست لینوکس برای سایت وردپرسی خود نیز استفاده نمایید.

در پاسخ به این سوال اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد ولی در یک جمله می توان گفت اگر بیشترین بازدیدکنندگان سایت شما، در داخل ایران هستند، در دو سرور داخل و خارج کشور با شرایط سخت افزاری و نرم افزاری یکسان، هاست ایران به دلیل پینگ تایم پایین تر، در داخل ایران و با اینترنت ایران، سرعت لود بیشتری خواهد داشت و اگر بیشترین بازدیدکنندگان سایت شما، در خارج از ایران هستند پیشنهاد ما هاست خارج کشور است.
ضمن اینکه به هر صورت Crawler های موتورهای جستجو از جمله گوگل به دلیل قرار داشتن در آمریکا و اروپا، با سرعت بیشتری هاست های خارج را ایندکس می کنند و لذا ممکن است اگر هاست خارج کشور (مخصوصا هاست اروپا و آمریکا) خریداری کرده باشید، از لحاظ سئویی امتیاز بهتری به سایت شما دهند و در نتایج بالاتری سایت شما را نمایش دهند.

این که شما چه هاستی لازم است خرید نمایید بستگی به زبان برنامه نویسی و نیاز سایت شما دارد، نه به سیستم عامل کامپیوتر یا لب تاپ شما. به عبارت دیگر، اگر سایت شما به زبان برنامه نویسی PHP ، Perl ، Python و .. نوشته شده باشد و یا از سی ام اس های وردپرس، ووکامرس، جوملا، پرستاشاپ، اوپن کارت و ... در طراحی سایت شما استفاده شده باشد هم می توانید هاست لینوکس و هم هاست ویندوزی برای بارگذاری سایت خود خرید کنید، ولی یقینا روی هاست های لینوکس، برای این زبان ها پشتیبانی مناسب ترو بازدهی بهتری ارائه می گردد. همچنین سرورهای لینوکس، پایداری بالاتری نسبت به سرورهای ویندوز دارند .
ولی اگر سایت شما با زبان برنامه نویسی ASP یا ASP.net نوشته شده باشد، لازم است هاست ویندوز تهیه نمایید. البته روی سرورهای لینوکس نیز می توان ASP.net Core را اجرا نمود که لازمه آن دسترسی به روت سرور و یا خرید سرور مجازی یا اختصاصی می باشد.

آخرین ها از وبلاگ

ما در وبلاگ آسان رایان در آموزش تنهایتان نمی گذاریم!

هاست هاست آلمان هاست ایران هاست خارج کشور هاست داخل کشور هاست یکساله میزبانی وب هاستینگ نمایندگی فروش هاست خرید هاست host خرید هاست با اس اس ال سفارش هاست با ssl سفارش هاست با اس اس ال هاست با ssl هاست با ssl رایگان هاست با اس اس ال هاست با اس اس ال رایگان خرید هاست ایران TThost هاست ارزان هاست با حجم بالا هاست با کیفیت هاست حجمی هاست ماهیانه هاست یک ماهه بهترین شرکت هاست ایران بهترین شرکت هاستینگ بهترین شرکت هاستینگ ایران بهترین هاست بهترین هاستینگ ایران خرید آنی هاست خرید هاست آلمان خرید هاست آمریکا خرید هاست ارزان خرید هاست از آسان رایان خرید هاست با حجم بالا خرید هاست باکیفیت خرید هاست حجمی هاست php هاست آمریکا هاست ابری هاست اشتراکی هاست امریکا هاست امن هاست با ترافیک نامحدود هاست با کنترل پنل دایرکت ادمین هاست با کنترل پنل سی پنل هاست باکیفیت هاست بدون محدودیت هاست پرحجم هاست پرسرعت هاست حجم بالا هاست دایرکت ادمین هاست دایرکت ادمین آلمان هاست دایرکت ادمین المان هاست دایرکت ادمین ایران هاست رایگان هاست سالانه هاست سالیانه هاست سی پنل هاست سی پنل یا دایرکت ادمین هاست ضد دیداس هاست ماهانه هاست نامحدود هاست های آسان رایان هاستینگ بدون محدودیت هاستینگ نامحدود گارانتی عودت وجه هاست مزایای هاست های آسان رایان تحویل آنی هاست خرید آنلاین هاست سفارش آنلاین هاست میزبانی سایت میزبانی وب سایت میزبانی وبسایت سفارش هاست سفارش هاست ایران قیمت مناسب هاست هاست اشتراکی ابری آپتایم بالا هاست حجم بالا هاست خارج کشور مشخصات هاست آسان رایان میزبانی سایت روی سرورهای آلمان میزبانی وب آلمان میزبانی وب المان هاست جهت همایش میزبانی سایت ایران میزبانی سایت روی سرورهای ایران میزبانی وب ایران میزبانی وب سایت ایران میزبانی وبسایت ایران ویژگی هاست های آسان رایان unlimit host unlimited host unlimited hosting خرید هاست نامحدود فروش هاست نامحدود فضای اینترنتی نامحدود فضای نامحدود هاست فضای وب نامحدود میزبانی نامحدود میزبانی وب بدون محدودیت میزبانی وب نامحدود آشنایی با مفاهیم هاست فضای وب فضای وب هاست میزبانی اشتراکی نکاتی پیرامون خرید هاست هنگام خرید هاست چه چیزی مهم هست؟ نکاتی در مورد هاست انواع هاست HostControl قیمت مناسب هاست ماهانه هاست یکساله رایگان از کجا هاست و دامنه بخریم دامنه ارزان از کجا هاست و دامنه بخرم هاست و دامنه هاست و دامین هاستینگ خرید hosting Web Host هاست خوب انواع میزبانی وب خدمات هاستینگ میزبانی وب ابری میزبانی وب اختصاصی میزبانی وب اختصاصی مجازی VPS میزبانی وب اشتراکی ارزانترین شرکت فروش هاست نکات آموزشی مربوط به هاست و دامنه هاست چیست بالاخره هاست ایران یا خارج ؟ هاست از کجا بخرم؟ هاست خارج ؟ تفاوت هاست و سرور در چیست ؟ هاست خوب از کجا بخرم هاست خوب در ایران هاست چیست و چه کاربردی دارد؟ هاست چیست؟ انتخاب هاست و دومین شرکت هاستینگ Shared Web Hosting پشتیبانی هاست Cloud Hosting سرویس میزبانی ابری تغییر هاست هاست دانلود ایران هاست ویژه اصطلاحات هاستینگ هاست اشتراکی هاست خرید هاست هاست ماهیانه هاست ماهانه خریدهاست ماهیانه خریدهاست ماهانه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities