پلاگین کش LiteSpeed Cache در سیستم های مدیریت محتوا

پلاگین کش LiteSpeed Cache در سیستم های مدیریت محتوا

افزونه کش LiteSpeed  همانطور که از اسم آن نیز مشخص است از طرف سایت LiteSpeed انتشار یافته شده است و در هاست هایی که وب سرور آن لایت اسپید است، کارایی دارد. استفاده از این پلاگین دو مزیت اصلی دارد:

  • سرعت بارگذاری سایت شما را به مراتب افزایش می دهد.
  • باعث کاهش مصرف منابع سایت می شود.
با استفاده از این افزونه، مدیریت کش به مراتب ساده تر و انعطاف پذیرتر می شود و شما لازم نیست یک متخصص بهینه سازی سایت داشته باشید. این پلاگین به صورت متن باز و رایگان ارائه شده است و شما بدون هیچ هزینه اضافی می توانید از آن استفاده کنید.

افزونه LSCache برای وردپرس

(LiteSpeed Cache (LSCWP یکی از بهترین پلاگین های کش وردپرس است که به صورت متن باز و رایگان ارائه شده و استفاده از آن تاثیر بسزایی در افزایش سرعت سایت وردپرسی شما دارد و هم اکنون بسیاری از کاربران در حال استفاده از این افزونه می باشند. افزونه کش وردپرس از WordPress Multisite پشتیبانی می کند و با بیشتر پلاگین های محبوب، از جمله WooCommerce، bbPress و Yoast SEO سازگار است. این پلاگین علاوه بر قابلیت‌های کشینگ ، قابلیت‌های فراوانی مانند بهینه‌سازی صفحات HTML ، JS ، CSS و دیتابیس‌ها را دارد.

افزونه کش LiteSpeed Cache پرستاشاپ

LiteSpeed Cache برای نسخه های پرستاشاپ ۱.۶ و ۱.۷ قابل استفاده است و از ویژگی های مدیریت چندفروشگاهی، چند زبانه، چند ارزی، موقعیت جغرافیای و نمایش موبایل پشتیبانی می کند. فعال کردن این پلاگین تاثیر چشمگیری در افزایش سرعت سایت شما خواهد داشت.

افزونه کش LiteSpeed Cache جوملا

سایت های جوملا شامل صفحات پویا php هستند، این صفحات از طریق کد php ساخته شده و بصورت صفحات html به بازدیدکننده ارائه می شوند، هنگامی که جوملا بطور پویا صفحات را ایجاد می کند، lscache با وب سرور لایت اسپید ارتباط برقرار کرده و یک کپی از آن را ذخیره می کند. در آینده نیز به بازدیدکننده همان کپی استاتیک ذخیره شده در حافظه را نمایش می دهد و در نتیجه با حذف پردازش php و ارسال فایل ذخیره شده سایت سریعتر به بازدیدکنندگان نمایش داده می شود.

افزونه کش LiteSpeed Cache اپن کارت

افزونه کش لایت اسپید در OpenCart 2.3 به بالاتر پشتیبانی می شود. با استفاده از این پلاگین می توانید سایت OpenCart خود را بدون هیچ هزینه اضافی به مراتب سریعتر نمائید.

افزونه کش LiteSpeed Cache دروپال

ماژول Cache LiteSpeed برای دروپال ۸.x به صورت open source و رایگان است و باعث عملکرد بهتر سایت دروپال شما می شود.  

سیستم مدیریت محتوا حافظه کش کش مرورگر کش سرور

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities