17 مزیت وردپرس

17 مزیت وردپرس

17 مزیت طراحی سایت با وردپرس

1.سادگی و راحتی در استفاده

وردپرس به شما کمک میکند تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد گزاری بتوانید وب سایت خود را طراحی کنید و مانند استفاده از ماکروسافت ورد نوشته های خود را ویرایش کنید. این ویژگی به این برنامه کمک کرده تا افراد زیادی مایل باشند تا طراحی سایت وردپرس انجام دهند همچنین مورد علاقه بسیاری از طراحان وب نیز قرار گرفته و استفاده از کدهای سخت و پیچیده مانند html،cssو php  را از بین برده است. شما میتوانید برای طراحی سایت وردپرس قالب های آماده ای که در این زمینه وجود دارند را انتخاب کنید.

2.بروزرسانی مداوم و پایداری

وردپرس برای هماهنگی و به روز شدن وب سایتها با توجه به نیاز کاربران و به روز شدن تکنولوژی ها همواره در حال بروزرسانی است این یکی از مهترین قابلیت های وردپرس است و اینکه شما برای آپدیت و به روز رسانی آن نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید،وردپرس با توجه به نیاز طراحان و کاربران بروز رسانی را انجام میدهد.

3.پایداری و خلاقانه بودن

وردپرس نیز همانند گوشی شما با آخرین تکنولوژی، روندها و نیازهای کاربر به روز می‌شود. عملکرد و هدف یک وب‌سایت در طول زمان تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام است. به روز رسانی‌های منظم وردپرس به این معنی است که مشکلات آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه می‌شود.

4.گزینه‌های طراحی جذاب

یکی از ویژگی های بسیار خوب وردپرس وجود تم های بسیار زیادی است که برای آن موجود است،قالب هایی که بسیاری از آنها رایگان هستند و قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند.

5.بهینه‌سازی موتورهای جستجو(SEO)

وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام می‌دهد. مواردی مانند تگ‌های H1,H2,H3، استفاده از کلمات کلیدی و غیره همگی در قسمت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام است.

6.وجود پلاگین های رایگان

پلاگین ها یا افزونه ها ماژول هایی هستند که بروی سایت شما نصب میشوند،و شما با استفاده از آنها میتوانید قابلیت های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید،که در وردپرس بسیاری از پلاگین های کاربردی رایگان هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را نصب کنید.

7.مدیریت آسان محتوا

مدیریت محتوا هرگز از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از طریق وردپرس می‌توانید حتی بهتر از نویسنده‌ها، مدیران محتوا و غیره محتوای خود را مدیریت کنید. درست همانطور که می‌توانید در word یک محتوا را ویرایش کنید در وب‌سایت وردپرسی خود نیز می‌توانید به همان سادگی این کار را انجام دهید.

8.مناسبترین قیمت برای طراحی سایت

اگر قصد طراحی سایت دارید و قیمت طراحی سایت برای شما مهم هست،به شما پیشنهاد میکنیم حتما با شرکت هایی کار طراحی سایت خود را انجام دهید که با وردپرس کار میکنند،وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت مناسب،هزینه نگه داری و بروز رسانی مناسبتری به نسبت سایر cms  ها دارد.

9.قابلیت اشتراک

اشتراک‌گذاری در وردپرس بسیار ساده‌تر از همیشه است. با استفاده از ویدجت‌‌هایی که در آن طراحی شده است می‌توانید محتوای وب‌سایت خود را در سایر سیستم عامل‌ها به اشتراک بگذارید و آن را با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متصل کنید.

10.عملکرد

در حالیکه بسیاری از وب‌سایت‌های ساخته شده با HTML، تنها شامل عملکردها و قابلیت‌های اساسی هستند، وردپرس این مفهوم را با ارائه تم‌ها و پلاگین‌هایی که به راحتی وب‌سایت شما را سفارشی کرده و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد به سطح جدیدی برده است. هنگامی که شما وب‌سایت خود را از طریق وردپرس راه‌اندازی می‌کنید، محدودیتی برای چگونگی استفاده از انواع پلاگین‌ها و تم‌ها وجود ندارد. با طیف وسیعی که از تم‌های مدرن و قدیمی وجود دارد تقریبا هر کسی می‌تواند وب‌سایت خود برای هر نوع کسب‌وکاری را راه‌اندازی کند.

11.پشتیبانی وردپرس

جامعه وردپرس شامل هزاران نفر از تکنسین‌ها و داوطلبان است که مشاوره و پشتیبانی رایگان در انجمن‌های مختلف را ارائه می‌دهند. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که سوال خود را ارسال و پاسخ خود را بدون معطلی دریافت کنید. همچنین می‌توانید از خدمات پشتیبانی وردپرس شرکت آسان رایان جهت دریافت پشتیبانی و نگهداری وردپرس بهره‌ بگیرید و با خیال راحت به توسعه سایت خود بپردازید.

12.سرعت وکارایی بالای وردپرس

ساختار وردپرس به گونه ای طراحی شده که بر روی سرعت بارگزاری آن بسیار تاثیر گذار بوده،ساختاری بسیار تمیز واضح که کاربران را به خاطر سرعت بالا باور آن سخت است اما وردپرس اجازه می‌دهد تا وب‌سایت خود را تنها در یک روز بسازید و تنها نیاز به محتوا و تصویر دارد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بگویند گزینه‌های نرم‌افزاری دیگری وجود دارد که بعضی از آن‌ها مزایای بالایی را ارائه می‌دهند. اما بهتر است بدانید که هیچ کدام از آن‌ها بیش از یک بار ارائه نمی‌شوند و هیچ کدام ارزش، انعطاف‌پذیری و کارایی روزافزون وردپرس را نخواهند داشت.

13.رابط برنامه نویسی نرم افزاری

شبکه ها و رسانه های اجتماعی APIsهایی را ارائه میدهند که به کاربران اجازه میدهند با وب سایتها ادغام شوند. وردپرس دارای APIs های بسیار زیادی است که به شما کمک کند تا منابع دیگر را وب سایت خودتان ادغام کنید.

14.امنیت بالای وردپرس

یکی از نکاتی که باید در طراحی سایت به آن توجه کنید امنیت وب سایتتان است،شما با طراحی سایت وردپرسی و رعایتی قوانینی که وردپرس برای امنیت وبسایت تعیین شما میتوانید یکوب سایت امن داشته باشید و از هکر ها در امان باشید.

15.قابلیت خرید و فروش آنلاین

وب سایت وردپرسی شما به راحتی میتواند با نصب افزونه woocammerce به فروشگاه تبدیل شود و شما به راحتی بتوانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید و محصولات خود را برای فروش به نمایش بگذارید.

16.استفاده از شورت کد ها

وردپرس به شما این امکان را میدهد که به جای استفاده از کدهای html  طولانی از شورت کدها استفاده کنید و آنها را در هر قسمت از سایت قرار دهید.

17.ابزار مدیریت پروژه

یک ویژگی خوب وردپرس این است که به شما این امکان را میدهد تا پروژه ها،فایل های خود را مدیریت کنید ،برای آنها زمانبدی تعریف کنید و تقویم تعریف کنید که افزونه هایی در این باره نیز وجود دارد که به کمک شما برای این کار می آیند.

وردپرس

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities