خرید هاست با کیفیت

خرید هاست با کیفیت

ویژگی های هاست با کیفیت

از مهمترین عوامل سئو، هاست یا همان میزبانی وب می باشد ، اگر شما به عنوان مدیر وب سایت دوست ندارید زحمات چندین ساله خود را خیلی زود از دست بدهید حتماً قبل از خرید هاست لازم است از ویژگی های آن به طور کامل مطلع باشید تا بتوانید سرویس میزبانی وب خوبی را برای سایت خود دریافت کنید.

هنگام خرید هاست چه مواردی را بررسی کنم؟

آپتایم بالا
آپ تایم در اصطلاح  یعنی میزان در دسترس بودن سایت. اگر میخواهید جایگاه خود را در موتورهای جستجو حفظ کنید باید به شما بگویم که آپ تایم از مهمترین پارامترهای هاست می باشد .هیچ تضمین 100درصدی برای آپ تایم وجود ندارد شما همیشه در خرید هاست سعی بر آن داشته باشید  هاستی تهیه کنید که پایداری سرورش 99 درصد و کمتر از آن نباشد.
دیتاسنتر و شبکه معتبر
هنگامی که بازدید از سایت شما بالا می رود یک دیتاسنتر معتبر که قدرت کافی داشته باشد تاثیر چشمگیری بر کیفیت دارد .پس بنابراین اگر آمار بازدید از سایت شما  بالا می باشد حتماًهنگام خرید هاست بررسی دیتاسنتر بسیاز حائز اهمیت است.
ساختار سخت افزاری
بالارفتن سرعت سایت شما قطعاً رضایت کاربران را در پی دارد ،لازم به ذکر است یکی دیگر از آیتم هایی که هنگام خرید هاست باید توجه داشته باشید دارابودن سخت افزار قدرتمند و بروز می باشد  . درایو SSD یا NVME و رم های DDR4 از ویژگی هایی می باشد که سرویس شما داشته باشد بهتر است.
ساختار نرم افزاری
از دیگر پارامتر هایی که هنگام خرید هاست باید به آن توجه داشت که باعث افزایش امنیت سرور و همچنین سرعت بارگذاری می شود رعایت ویژگی های نرم افزاری است.برای امنیت سرور بهتر است از برخی نرم افزار های امنیتی مانند Clam AV و یا exploit scanner با کانفیگ مناسب و همچنین برای سرعت بارگذاری با کانفیگ وب سرور پیش فرض apache و یا litespeed استفاده شود.
پشتیبانی
شرکتی که شما برای میزبانی انتخاب می کنید بسیار حائز اهمیت است چون باید بتواند با بهره گیری از پرسنل سریع به صورت 24 ساعته مشکلات احتمالی و فنی شما را در حداقل زمان پشتیبانی و رفع کند که پایداری سرویس Host شما دچار اختلال نشود. ↓ آسان رایان با ارائه هاست های گوناگون و باکیفیت ،با قیمت های متنوع و پشتیبانی 24 ساعته  بستر مناسبی را برای شما کاربران فراهم کرده است که بدون هیچ گونه نگرانی و با اطمینان خاطر بتوانید میزبانی وب خود را به ما بسپارید.
   

هاست از کجا هاست بخرم از کجا هاست بخریم بهترین شرکت هاست ایران بهترین شرکت هاستینگ بهترین شرکت هاستینگ ایران بهترین هاست بهترین هاستینگ ایران چه هاستی بخرم خرید هاست آلمان خرید هاست ارزان خرید هاست از آسان رایان خرید هاست باکیفیت هاست اشتراکی خرید هاست لینوکس آموزش تصویری خرید هاست از آسان رایان آپتایم بالا هاست نکاتی پیرامون خرید هاست از کجا هاست و دامنه بخریم آپ تایم هاست بهترین هاست برای WEB کدام است؟ خدمات هاستینگ هاست از کجا بخرم؟ انتخاب هاست و دومین سرعت هاست آپ تایم (UpTime) هاست تاثیر هاست مناسب بر سئو سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities