چرا باید یک وب‌سایت داشت؟

چرا باید یک وب‌سایت داشت؟

 

با توجه به سبک زندگی این روزها، هر شخص حداقل یک‌بار به داشتن وب‌سایت فکر کرده‌است، تصمیم‌گیری درباره داشتن یک سایت ممکن است سوال‌هایی مانند: چرا باید یک وب‌سایت داشت؟ اصلا داشتن وب‌سایت فایده‌ای دارد؟ راه‌اندازی یک وب‌سایت با توجه به هزینه‌ای که دار مرقوم به صرفه هست؟را همراه داشته باشد.

در ادامه تصمیم داریم ۸ دلیل از مجموعه دلایل داشتن یک وب‌سایت را بیان کرده و پاسخ به سوال‌های فوق را بر عهده‌ی شما بگذاریم.

۱. تجارت شما هرچند کوچک تبدیل به ستاره خواهد شد:

امروزه کاربرهای زیادی از اینترنت استفاده می‌کنند و تعدادشان هر روز بیشتر و بیشتر هم می‌شود. تجارت شما هرچند کوچک با طراحی وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند به یک برند شناخته شده تبدیل گردد. دقت داشته باشید کاربران اینترنتی که مشتریان بالقوه تجارت شما هستند را بدون سایت از دست خواهید داد.

اگر از قبل یک وب‌سایت ساده‌ی استاتیک دارید پیشنهاد ما تبدیل آن به یک سایت حرفه‌ای‌تر با گرافیک جذاب‌تر است که خوانندگان را تشویق به خواندن مطالب شما کند و محصولات شما بهتر دیده شود.

۲. وب‌سایت می‌تواند باعث پس انداز پول شما شود:

به عنوان مدیر یک تجارت کوچک ممکن است فکر کنید هزینه یک وب‌سایت حرفه‌ای قابل قبول نیست، اما اگر چه هزینه طراحی، راه‌اندازی و تبلیغ یک وب‌سایت حرفه‌ای در ابتدا بالا به نظر میرسد، در طولانی مدت، راه‌بری سایت با استراتژی و برنامه ریزی خوب، می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های شناسایی برند، محصول  و تبلیغات گردد. این روزها وب‌سایت یکی از راه‌های معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات است.

 

۳. قابلیت اطلاع رسانی بالا به مشتریان:

به این فکر کنید که وب‌سایت، بروشور یا کاتالوگ آنلاین تجارت شما است. خیلی راحت‌تر و سریع‌تر است به‌روز رسانی اطلاعات محصولات و خدمات در یک وب‌سایت تا آماده کردن بروشور چاپی آن‌ها؛ همچنین جامعه هدف بدون اتلاف وقت و واسطه می‌توانند به اطلاعات جدید دسترسی موثر داشته باشند.

۴. همیشه در دسترس:

یک وب‌سایت همیشه در دسترس، اطلاعات محصولات و سرویس‌های شما رابه مشتری‌های بالقوه و کنونی، حتی در زمان تعطیلی دفتر یا فروشگاه، ارائه می‌دهد، با توجه به سبک زندگی شلوغ امروزی، این یک نقطه عطف در بررسی و انتخاب محصول است.

۵. هدف قرار دادن بازار بزرگتر:

فارغ از این‌که چه محصولی را تولید می کنید و یا چه خدماتی ارائه می دهید، سایت شما مکان دیگری برای عرضه این کالاها و خدمات را فراهم می‌کند. برای یک خرده فروش، وب‌سایت تجاری محل خوبی برای فروش محصولات در بازارهای عمده، حتی بازارهای جهای است.
 

۶. دراختیار داشتن فضایی برای نمایش کار:

مهم نیست چه تجارتی انجام می‌دهید، وب‌سایت یک مکان عالی برای نمایش کارها است، با افزودن Portfolio یا گالری تصاویر به همراه توضیحات درباره محصول خود می‌توانید اثبات کنید محصولات و خدمات شما خاص و منحصر به‌فرد هستند و چرا کاربران بهتر است از محصولات شما استفاده کنند.

۷. صرفه جویی در زمان:

ارائه اطلاعات به مراجعه کننده به روش‌های سنتی، تلفنی، رو در رو، چاپ بروشور یا به‌وسیله ایمیل، زمان‌بر است. با راه‌اندازی کاتالوگ آنلاین می‌توانید در حداقل زمان، حجم زیادی از اطلاعات درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهید؛ برای هر محصول کافی است تنها یک بار اطلاعات را در وب‌سایت درج کنید تا به‌صورت نامحدود در دسترس همه قرار گیرد، این امر باعث صرفه‌جویی در زمان می‌گردد، زمانی که این روزها حتی با ارزش‌تر از طلاست.

 

۸. افزایش ارتباط با مشتریان:

شاید محصولات سازگار با محیط زیست می‌فروشید و می‌خواید به کاربران خود راه‌های بازیافت و استفاده مجدد از آن‌ها را آموزش دهید، یا شاید یک حسابدار هستید و می‌خواهید به سایرین آموزش استفاده از شیوه‌های ساده حسابداری در زندگی روزمره را دهید. با اضافه کردن بخش سوالات متداول (FAQ)، مقاله‌ها و یا خبرنامه به سایت می‌توانید به سوال‌های کاربرها پاسخ دهید.

 


منبع: ایران سرور

طراحی سایت وب سایت تیم طراحی سایت طراحی وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities