انجام تضمینی سئو سایت

اگر می خواهید وب سایت شما به صورت تضمینی در صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی موردنظر شما نمایش داده شود، زمان را از دست ندهید و همین حالا با تیم سئو سایت آسان رایان تماس بگیرید.

انجام تضمینی سئو سایت

چند نمونه از پروژه های برتر سئو مشتریان شرکت آسان رایان

 

  شرکت آسان رایان با نزدیک به 2 دهه سابقه در امور:  ثبت دامنه، فروش سرور و هاست، طراحی وب سایت و انجام امور سئو سایت تضمینی توانسته است سایت های بسیاری را در کلمات کلیدی مورد درخواستشان به صفحه اول گوگل منتقل نماید.

 

برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده سئو سایت های آسان رایان کلیک نمایید.

 

 

تعرفه پلن های مشاوره و اجرای سئوی وب سایت

 

پلن 1- طراحی پلن سئو (یکبار):

مدت زمان طراحی و ارائه پلن سئو: 7 الی 10 روز کاری

تعرفه:   5/000/000 تومان

شرایط پرداخت:  قبل از طراحی پلن سئو

 

 

پلن 2- طراحی و اجرای پلن سئو :

تامین و تولید محتوای تخصصی توسط تیم محتوای آسان رایان

عقد قرارداد به صورت حداقل 6 ماهه امکان پذیر است.

تعرفه:  ماهیانه 6/000/000 تومان

شرایط پرداخت: مبلغ قرارداد در هنگام انعقاد قرارداد به صورت یکجا دریافت می شود و یا طی دو فقره چک 3 ماهه دریافت خواهد شد.

 

 

پلن 3 - سئوی تضمینی صفحه اول گوگل:

تامین و تولید محتوای تخصصی و بررسی روزانه سئو توسط تیم محتوای آسان رایان

عقد قرارداد به صورت حداقل 6 ماهه امکان پذیر است.

 

تعرفه سئوی تضمینی صفحه اول گوگل: از 10 تا 20 میلیون تومان ماهیانه

(بر اساس کلمات کلیدی موردنظر)

شرایط پرداخت: مبلغ قرارداد در هنگام انعقاد قرارداد به صورت یکجا دریافت می شود و یا طی دو فقره چک 3 ماهه دریافت خواهد شد.

 

 

همین حالا تماس بگیرید و ظرف مدت چند ماه سایت خود را به صورت تضمینی در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید.

 

سئو چیست؟

خدمات سئو یا خدمات seo یا خدمات بهینه سازی همگی به یک معنی بوده و توسط شرکت سئوکار بصورت تخصصی انجام می شود. امروزه بسیاری از افراد و شرکتها با توجه نیاز خود جهت تبلیغات نیازمند هستند تا در موتورهای جستجو مثل گوگل در ردیف های بالا دیده شوند. هنگامی یک وب سایت در در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.

شما در صورتی که بهترین وب سایت را توسط قوی ترین برنامه نویسان برای خود راه اندازی کرده باشید، بهترین محصولات و خدمات را در آن به مشتری ارائه دهید و حتی پایین ترین قیمت ها را هم برای مشتریان در نظر بگیرید، در صورتی که کاربران اینترنتی شما را نبینند چه بازخوردی می توان انتظار داشت؟ در واقع نتیجه تمام فعالیت های مثبت شما در فضای وب سایتتان زمانی بدست خواهد آمد که کاربران شما را پیدا کنند.

هدف از خدمات سئو نشان دادن شما به کاربران است.

اگر قصد دارید در بزرگ ترین ویترین جهانی یک جایگاه خوب برای خود دست و پا کنید، باید سریعا اقدام به پیاده سازی اصول سئو در وب سایتتان کنید و آن را با توجه به استاندارد های گوگل بهینه کنید.

منطقی ترین هدف طراحی سایت را می توان کمک به معرفی خدمات یا محصولات، ارائه اطلاعات مفید، فروش بیشتر و توسعه تجارت و کسب و کار دانست.

از آن جایی که سایت شما به عنوان یک مرکز، فروشگاه یا دفتر، بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی در دسترس کاربران سطح اینترنت است، برای کسب و کار شما بسیار مهم است که در این فضا موثر واقع شوید و سهم خود را از این بازار پر رفت آمد بردارید.

خدمات سئو ( خدمات seo ) چیست؟

بطور کلی به فعالیت های انجام شده داخل وب سایت و بیرون از وب سایت جهت قرار گرفتن کلمات کلیدی وب سایت در صفحات نخست موتورهای جستجو و حفظ جایگاه در آنها، خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب سایت ها وجود دارند می بایست این فرآیند وجود داشته باشد. شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو برای کلیه کسب و کارها در ابعاد مختلف است. به افرادی که خدمات سئو را انجام می دهند اصطلاحا سئوکار گفته می شود.

خدمات سئو سفید چیست؟

خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در راستای قوانین موتورهای جستجو بوده و از روش ها و تکنیک های حبابی و غیر متعارف استفاده نشود. موتورهای جستجو هوشمند مثل گوگل همیشه در صدد آن هستند که با توجه به جستجوی کاربران بهترین نتایج را در اختیار آنها قرار دهند. خدمات سئو سفید  روش های بهینه سازی وب  سایت ها بوده که قوانین موتورهای جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

چرا  کسب و کارها به خدمات سئو نیازمند هستند؟

بصورت کلی روش های تبلیغات را می توان به چند نوع تقسیم بندی نمود: 1- رادیو 2- تلویزیون 3- تبلیغات محیطی و .. یکی از روش های تبلیغات سئو می باشد. سئو دارای سه ویژگی متمایز است که هیچ کدام از روش های تبلیغاتی نام برده شده از آن برخوردار نمی باشند:

  • سئو یا بهینه سازی سایت هدفمند است ولی سایر روش های تبلیغاتی دارای هدفمندی زیادی نیستند.
  • سئو دارای ماندگاری بالایی است ولی تمامی روش های تبلیغاتی به محض اتمام شارژ دیگر کسب و کار دیده نخواهد شد.
  • سئو دارای هزینه های کمتری از روش های تبلیغاتی نام برده شده می باشد.

 از این رو کسب و کار ها به این روش تبلیغاتی (سئو) نیازمند می باشند.

چگونه به شرکتهای خدمات سئو اطمینان کنیم؟

یکی از نگرانی بسیاری از افراد اعتماد به اشخاص یا شرکت هایی هستند که خدمات seo ارائه می دهند. برای بدست آوردن یک اطمینان نسبی ابتدا شما می بایست بررسی نمایید شرکتی که ادعای ارائه خدمات سئو می نماید خود چه جایگاهی در موتورهای جستجو دارد. اگر ترافیک قابل قبولی از سمت موتورهای جستجو داشت، سپس شما می بایست برخی نمونه کارهای سئو آن شرکت را بررسی نمایید تا متوجه شوید آیا همان کاری که برای خود انجام داده است، برای مشتریانش انجام شده است یا خیر. حال با بررسی موارد قبلی شما می توانید حداقل از این مسئله اطمینان حاصل نمایید که شرکت مورد نظر دارای توانایی جهت انجام این خدمت می باشد ولی باز این دلیل کافی نخواهد بود. از این رو تضمین های کافی جهت انجام موضوع قرارداد می تواند تا حدی خیال شما را آسوده سازد. یکی از نکات مهمی که صاحبان کسب و کارها می بایست از آن اگاهی داشته باشند این مسئله است که فقط موتورهای جستجو، وب سایت شما ارزیابی می کنند و جایگاه شما را مشخص می نمایند از این رو در بسیاری موارد تضمین جایگاهی خاص توسط افراد عملا غیر ممکن خواهد بود.

مهمترین خدمات سئو

شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات seo، فعالیت های مستمر و یکپارچه ای را جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می دهد.  در ادامه به برخی از مهمترین خدمات سئو اشاره شده است:

برطرف نمودن مشکلات فنی سایت

قبل از هرگونه فعالیت بهینه سازی برای وب سایت ابتدا می بایست زیر ساخت فنی سایت مناسب باشد و به عبارتی دیگر می بایست مشکلات فنی وب سایت برطرف شود. شرکت سئوکار ابتدا طی یک چک لیست کلیه مشکلات فنی وب سایت را بررسی نموده و سپس به برطرف کردن این مشکلات فنی می پردازد. تا زمانی که مشکلات فنی وب سایت بصورت کامل برطرف نشده باشد نمی توان در مراحل بعدی به نتیجه مطلوبی رسید.

تولید و مدیریت محتوا

در بحث سئو تولید محتوا یکی از مهمترین معیارها می باشد. می بایست برای وب سایت روی کلمات کلیدی مورد نظر محتوای مناسب آماده نمود. مدیریت محتوا  از جمله وظایف اصلی صاحبان کسب و کار می باشد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از معیارهای موتورهای جستجو برای قراردادن کلمات کلیدی در جایگاه های بالا می باشد. شبکه های اجتماعی با دادن سیگنال های قوی به سمت وب سایت باعث می شود بسرعت ترافیک مطلوبی به سمت وب سایت هدایت شود.

ایجاد بک لینک های طبیعی

اگر چه بک لینک ها کم کم از اعتبارشان کاسته می شود ولی هنوز دارای اعتبار می باشند و باعث دادن قدرت به وب سایت و یا بعبارتی دیگر باعث بهبود جایگاه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو می شوند. ولی اینکه از چه وب سایت هایی بک لینک گرفته شود و از چه وب سایت هایی گرفته نشود از جمله موارد تخصصی است که شرکت سئوکار به آن می پردازد. ایجاد بک لینک های می بایست بصورت طبیعی صورت پذیرد در غیر اینصورت می تواند صدمات زیادی به وب سایت وارد نماید.

فعالیت در دایرکتوری های هدف

دایرکتوری های هدف برای وب سایت ها در حوزه های مختلف، متفاوت می باشند. دایرکتورهای هدف با داشتن قدرت زیاد خود می توانند بصورت فزاینده ای به وب سایت ها کمک نمایند. فعالیت در دایرکتورهای هدف یکی از خدمات سئو مهم قابل ارائه توسط شرکت سئوکار است.

مدیریت وبلاگ

وبلاگ ها ابزارهای قدرتمندی هستند که می توانند براحتی و بسادگی محیطی را برای شما فراهم آورند که هر گونه محتوایاتی را بتوانید براحتی منتشر نمایید. از آنجایی که دامنه اصلی وبلاگ ها از قدرت زیادی برخوردار است از اینرو می توانند به وب سایت هایی که لینک می دهند امتیاز خود را منتقل نمایند. ایجاد وبلاگ های مختلف برای وب سایت و مدیریت تمامی آنها از جمله خدمات سئو قابل ارائه توسط شرکت سئوکار است.

مراحل پیاده سازی سئو سایت

 

  • آنالیز دقیق رقبا

    ابتدا باید کلمات کلیدی مهم و کاربردی و سپس رقبای مربوط به فعالیت شغلی شما را به صورت دقیق و جامع بررسی و آنالیز کنیم تا بتوانیم یک استراتژی دقیق و بی نقص برای شما ایجاد نمائیم.

  • تقویم محتوایی

    براساس آن آنالیز دقیق انجام شده می بایست لیست از موضوع های محتوا هایی که قرار است برای وب سایت شما ایجاد شود را بدست بیاوریم و شروع به تولید محتوا دقیق کنیم.

  • لینک سازی

    بعد از گذر از دو مرحله قبل می بایست برای وب سایت از سایت های معتبر لینک هایی برای افزایش قدرت دامنه انجام دهیم.


سئو انجام سئو سایت انجام سئوی سایت سئوی سایت سئو سایت سئو تضمینی سئوتضمینی سئوی تضمینی سئو تضمینی سایت خدمات سئو

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities