رفع مشکل کندی سایت وردپرسی

اگر می خواهید وب سایت شما به صورت تضمینی در صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی موردنظر شما نمایش داده شود، زمان را از دست ندهید و همین حالا با تیم سئو سایت آسان رایان تماس بگیرید.

رفع مشکل کندی سایت وردپرسی

رفع مشکل کندی سایت وردپرسی

سرعت سایت از لحاظ تجربه کاربری اهمیت بالایی دارد. کاربران سایت سرمایه شما هستند پس نباید برای لود سایت زمان کاربر را بگیریم چراکه اگر سرعت لود سایت بیشتر از ۳ ثانیه زمان ببرد کاربر سایت شمارا می‌بندد و به سایت دیگری مراجعه می‌کند.

میتوانیم به یکی از کاربرد های مهم سرعت بالای سایت اشاره‌ کنیم که بر روی وب‌سایت خود اعمال کنید، که سایت شما ازنظر رنکینگ رتبه بهتری کسب خواهد کرد و به لحاظ سئو به موفقیت خواهد رسید.

اگر سرعت لود سایت شما بالا باشد تجربه کاربری خوبی را رقم می‌زنید درنتیجه نرخ ماندگاری کاربر در سایت شما افزایش می‌یابد علاوه بر این به این نکته توجه داشته باشید که این موضوع در میزان خروجی کاربران از سایت تأثیر زیادی دارد.

تا الآن در مورد اهمیت سرعت سایت بحث کردیم حالا که از اهمیت سرعت سایت مطلع شدید برای شما راه‌کارهایی ارائه می‌دهیم که موجب افزایش هرچه بیشتر سرعت سایتتان شود.

کاهش تبلیغات داخل صفحه مثل پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ برای اجراشدن نیاز به یک کد دارند و اجراشدن این کدها در سایت نیاز به زمان دارد و هرچقدر تعداد این تبلیغات زیادتر باشد پس کدهایی که باید بر روی سایت اجرا شوند زمان بیشتری می‌گیرد. پس تبلیغات زیاد می‌تواند هر سایتی را به نابودی بکشاند.

استفاده از قالب سبک و مناسب

قالبی انتخاب کنید که سبک باشد و ورودی گوگل را افزایش دهد. البته در کنار سبک بودن قالب زیبایی آن را فراموش نکنید. معمولاً قالب‌های HTML سبک‌تر هستند.

خرید یک هاست مناسب و پرسرعت

هرچقدر که به محل قرارگیری سرور نزدیک‌تر باشد سرعت لود سایت بالاتر می‌رود. پیشنهاد ما خریدهاست از ایران می‌باشد چراکه داخل ایران است و سرعت بسیار بالا دارد پس مناسب سایت شماست. یکی از دلایلی که شما هر کاری می‌کنید بازهم سرعت سایتتان پایین است کمبود منابع‌هاست سایت است که به دلیل محدودیت‌های زیاد روی سرور اعمال‌شده است و باعث کاهش سرعت شما می‌شود.

فعال کردن کش سایت

مرورگرها قابلیتی به نام کش دارند به این معنی که شما یک سری فایل‌ها بر روی سایت دارید به‌صورت موقت بر روی حافظه کامپیوتر نگه می‌دارد. چراکه وجود این فایل‌ها بر کامپیوتر شخصی سرعت لودشان خیلی بیشتر از حالتی است که از خود سرور اطلاعات را فراخوانی می‌کنند. اگر در کش مرورگر ذخیره ‌کند تا بازدیدکننده هر بار که از سایت بازدید می‌کند دیگر لازم نباشد که هر بار لوگو شمارا دریافت کند و این هم از پهنای باند شما کم می‌کند و هم سرعت سایت‌تان را افزایش می‌دهد.

استفاده از افزونه Gzip

برای فشرده‌سازی هر محتوایی می‌توان از Gzip استفاده کرد. چراکه با فشرده‌سازی محتوا باعث کاهش حجم صفحات و افزایش پهنای باند درنتیجه سرعت‌بالای لود سایت می‌شود. پس شما با استفاده از این افزونه می‌توانید میزان حجم اشغال‌شده پایگاه داده وب‌سایتتان و یا هاست خود را به مقدار قابل‌توجهی کاهش دهید و باعث افزایش هرچه بیشتر سرعت سایت خود شوید.

تاثیر تصایر در کند بودن وردپرس

اینکه شما از عکس‌هایی با حجم بالا در وب‌سایت خود استفاده کنید باعث می‌شود سرعت لود سایت بسیار کاهش بیابد. پس یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای انتخاب عکس باید در نظر بگیرید حجم عکس است. برای اینکه بتوانیم بیشترین سرعت را باوجود عکس داشته باشیم می‌توانیم با افزونه wp smush استفاده کنید.

ولی اگر کندی در پیشخوان وردپرس و ووکامرس دارید :

در آپدیت جدید ووکامرس، در زمان نصب ووکامرس مجوز رهگیری ووکامرس فعال هست. این مجوز ، به ووکامرس اجازه میده تا آمار و اطلاعات غیر مهم از فروشگاه شما را در جهت بهبود افزونه ووکامرس استفاده کنه. به همین دلیل سایت با تاخیر لود میشه و اون کندی پیش میاد.

 

 

برای رفع مشکل به مسیر زیر مراجعه کنید :

پیشخوان وردپرس  > ووکامرس پیکربندی  >‌ تب پیشرفته >‌  منوی WooCommerce.ir 

حالا از این قسمت تیک رهگیری را فعال کنید را بردارید.

و بعد از ذخیره و رفرش صفحه متوجه می شوید که پیشخوان چقدر خوب و راحت و سریع تر کار می کند.


رفع مشکل کندی سایت وردپرسی کندی وردپرس راه کارهای رفع کندی سایت هاست سرعت سایت افزونه رفع کندی سایت رفع کندی در پیشخوان وردپرس

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities