راهنمای ثبت و تمدید دامنه ملی ir در آسان رایان

در سایت آسان رایان می توانید دامنه های ملی ir را به آسانی ثبت یا تمدید نمایید.

راهنمای ثبت و تمدید دامنه ملی ir در آسان رایان

ثبت دامنه ir

برای ثبت یک دامنه ملی یا ir لازم است :

نام دامنه را در باکس جستجوی آسان رایان، سرچ کنید. اگر دامنه آزاد و قابل خرید بود، مراحل خرید را تا انتهای سفارش پیش ببرید و خرید خود را نهایی کنید تا دامنه شما به صورت آنلاین توسط آسان رایان ثبت گردد. (طبق این راهنمای تصویری پیش بروید)

اکنون دامنه ای که ثبت کرده اید یکی از این سه وضعیت را خواهد داشت:

  • توسط ایرنیک (معمولا ظرف 1 الی 2 روز کاری) تایید می شود و چند ساعت پس از تایید فعال می شود و می توانید آن را در حساب کاربری تان مدیریت نمایید
  • توسط ایرنیک (معمولا ظرف 1 الی 2 روز کاری) رد می شود که در این صورت مبلغ آن (ظرف 1 الی 2 روز کاری) به حساب کاربری شما عودت داده می شود و می توانید با آن دامنه دیگری را ثبت نمایید و یا از ایرنیک پیگیر دلیل عدم تایید آن شوید و در صورت رفع مشکل آن را مجددا به ثبت برسانید.
  • برای تایید دامنه از طرف ایرنیک، از طریق ایمیل از شما درخواست مدارک می گردد (که شامل: کارت ملی + تعهدنامه با امضا و اثر انگشت (همچنین مهر برای اشخاص حقوقی) می باشد) و می بایست ظرف مدت حداکثر 10 روز از طریق این صفحه ارسال نمایید. در صورت عدم ارائه مدارک طی 10 روز پس از ثبت دامنه، آن دامنه آزاد و قابل خریداری می شود.

 

تمدید دامنه ir

  • اگر دامنه را قبلا در آسان رایان ثبت کرده اید و در حساب کاربری شما در آسان رایان موجود است، جهت تمدید، این راهنمای تصویری را ببینید.
  • اگر دامنه را قبلا در آسان رایان ثبت نکرده اید و در نمایندگی دیگر به ثبت رسانده اید، اما اکنون قصد تمدید آن را از طریق آسان رایان دارید، ابتدا طبق راهنمای تصویری رابط های مجاز در حساب کاربری ایرنیک برای دامنه مورد نظر را تنظیم نمایید و سپس جهت تمدید دامنه از طریق آسان رایان با استفاده از این راهنمای تصویری اقدام نمایید.

دامنه ملی دامنه ir ثبت دامنه ir ثبت دامنه ملی تمدید دامنه ir تمدید دامنه ملی ثبت و تمدید دامنه دامین دامین ir ثبت و تمدید دامنه ir دامنه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities