مجنتو چیست؟

مجنتو چیست؟

Magento یک پلت فرم تجارت الکترونیک است که بر روی تکنولوژی open source ساخته می شود. Magento علاوه بر ایجاد یک تجارت آنلاین به همراه سبد خرید، به کنترل مقدار و عملکرد فروشگاه های آنلاین خود نیز می پردازد. Magento ، مارکتینگ قدرتمند، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و اسباب مدیریت کاتالوگ را ارائه می دهد. ما بر این باوریم که Magento یکی از بهترین پلت فرم های تجارت الکترونیک موجود در حال حاضر است. دیتابیس آن برپایه php  است که به برنامه نویس کمک می کند تا وب سایت های تجارت الکترونیکی را ایجاد کند. مجنتو در ۳۱ مارس ۲۰۰۸ توسط  varien  منتشر شد و روی پلتفرم zend framework  توسعه یافت.  تا کنون ، صدها هزار شغل وجود دارد که مجنتو برای شروع فروشگاه آنلاین خود استفاده کرده اند .  از آن جمله می توان به شرکت های بزرگی مانند نایک ، سامسونگ ، فورد و غیره اشاره نمود .  magento به یکی از راه حل های پیشرو در جهان تبدیل شده است .  تا جاییکه ۲۶ درصد از بهترین وب سایت های تجارت الکترونیکی از مجنتو استفاده می کنند. 

سئو در مجنتو
سئو در فروشگاه اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا یک فروشگاه اینترنتی که در رتبه‌های بالای موتور جستجو قرار گرفته باشد حجم زیادی از مخاطبان را به خود جذب خواهد کرد و در نتیجه فروش و سودآوری آن هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. مجنتو به صورت پیش‌فرض با در نظر گرفتن اصول سئو طراحی و پیاده‌سازی شده است. با انجام تنظیماتی جزئی در بخش مدیریت مجنتو، وضعیت سئو فروشگاه اینترنتی به اندازه‌ی زیادی به حالت ایده‌آل نزدیک خواهد شد.
مزایای استفاده از Magento:
نصب راحت و اضافه کردن گزینه ی ورود و خروج وجود تکنولوژی open source که تجارت الکترونیک را انعطاف پذیر و مقیاس پذیر می کند برنامه ای موثر و به صرفه امکان اعمال تخفیفات و تبلیغات ایجاد و پیشتیبانی بیش از ۵۰ درگاه پرداختی  

مجنتو magento تجارت الکترونیک

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities