مدیریت سرویس های هاستینگ

مدیریت سرویس های هاستینگ

مدیریت سرویس های هاستینگ

شما می توانید در حساب کاربری خود، سرویس های هاست خود را مدیریت کنید. بدین منظور از محل مشخص شده در تصویر زیر، ابتدا اقدام به ورود به سایت کنید مدیریت سرویس های هاستینگ اکنون وارد قسمت سرویس ها شوید. مدیریت سرویس های هاستینگ   حال می توانید تمام هاست های خود را مشاهده کنید.روی سرویس موردنظر خود کلیک کنید تا وارد صفحه مدیریت آن هاست شوید. مدیریت سرویس های هاستینگ مدیریت سرویس های هاستینگ

در این صفحه ابتدا خلاصه ای از اطلاعات مربوط به سرویس خود را می بینید.این اطلاعات شامل تاریخ ثبت سرویس، مبلغ تمدید، دوره پرداخت، تاریخ سررسید و طریقه پرداخت می باشند.

همچنین در پایین صفحه و در بخش اطلاعات میزبانی می توانید دامنه اختصاص داده شده به این هاست را به همراه آدرس IP و نیم سرورها مشاهده کنید.همچنین می توانید از طریق همین صفحه با فشردن دکمه ورود به DirectAdmin وارد کنترل پنل هاست خود شوید.

اگر کنترل پنل سایت شما سی پنل است گزینه های ورود به Cpanel و ورود به Webmail در سمت راست صفحه برای شما نمایان خواهد بود.

در بالای صفحه گزینه ای وجود دارد با نام ارتقای سرویس. درصورتی که تمایل به ارتقای سرویس فعلی خود دارید روی این گزینه کلیک کنید.

مدیریت سرویس های هاستینگمدیریت سرویس های هاستینگ پس از انتخاب این گزینه لیستی از سایر پلن ها را مشاهده می کنید که می توانید هاستتان را به آن ها ارتقا دهید.یکی از پلن ها را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعدی شوید. مدیریت سرویس های هاستینگ

در این مرحله پس از پرداخت مابه التفاوتی که در تصویر بالا می بینید، سرویس شما ارتقا خواهد یافت.

اگر درخواست لغو و جمع آوری هاست خود را داشته باشید از گزینه درخواست لغو استفاده کنید.

مدیریت سرویس های هاستینگ   در این صفحه دلیل درخواست لغو سرویس خود را یادداشت نمایید و سپس نوع لغو را انتخاب کنید.نوع لغو یا به صورت سریع است و یا پس از اتمام دوره ی فعلی. لازم به ذکر است در صورت انتخاب لغو سریع هم هزینه ای به شما عودت داده نخواهد شد. سپس دکمه درخواست لغو را کلیک کنید تا عملیات ادامه یابد.   مدیریت سرویس های هاستینگ در پایین صفحه میتوانید منابع مصرفی سرویس خود را مشاهده کنید. مدیریت سرویس های هاستینگ در صورتی که تمایل به تغییر رمز عبور خود دارید از منوهای سمت راست گزینه تغییر کلمه عبور را انتخاب کنید. مدیریت سرویس های هاستینگ در اینجا رمز عبور جدید خود را وارد کنید و در کادر دوم آن را تکرار کنید و سپس با فشردن دکمه ی ذخیره تغییرات، عملیات تغییر رمزعبور با موفقیت به پایان خواهد رسید.جهت مشاهده راهنمایی خرید هاست از آسان رایان اینجا را کلیک کنید. با آسان رایان پیشرفت در کسب و کار اینترنتی خود را آسوده تجربه کنید.

آموزش مدیریت سرویس های هاستینگ مدیریت هاست ارتقای هاست AsanRayan آسان رایان آموزش ارتقای هاست از طریق ناحیه کاربری آموزش ناحیه کاربری آسان رایان تغییر رمز ورورد هاست لغو سرویس هاستینگ مشاهده اطلاعات هاست در ناحیه کاربری مشاهده منابع مصرفی هاست

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities