هاست رایگان جهت همایش ها و سمینارها

هاست رایگان جهت همایش ها و سمینارها

هاست رایگان جهت همایش ها و سمینارها
آسان رایان به عنوانِ عضو کوچکی از مجموعه ی عظیم فناوری، بر خود می‌داند تا نقشی در راستای پیشرفت کشور ایفا نماید و تلاشی هرچند کوچک در این راستا انجام دهد. از این رو آمادگی داریم تا ۲ گیگابایت هاست رایگان در اختیار مدیران سمینارها و همایش ها جهت وب‌سایت‌های مرتبط با این همایش‌ها قرار دهیم. این هاست‌ها از لحاظِ سرعت و کیفیت و امنیت دقیقا مشابه سایر هاست‌های ما می‌باشند و شما می‌توانید در بازه ی زمانی یک‌ساله به صورت رایگان از فضای اختصاص داده شده به خود استفاده نمایید. شرایط استفاده از این سرویس به شرح زیر می‌باشد: زمان برگزاری و مدت برگزاری همایش یا سمینار مشخص باشد. آرم آسان رایان بصورت لینک، و یا نوشته‌ی «پشتیبانی شده توسط آسان رایان» بصورت لینک در زیر وب‌سایت همایش قرار داده شود. جهت سفارش سرویس و دریافت اطلاعات تکمیلی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. آسان رایان فعالیت خود را از سال ۸۳ آغاز نمود و طی این سالها همواره کوشیده تا با ارائه بهترین خدمات پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد و توانسته است در این مدت، اعتماد کاربران را جلب کند که از این رو به خود می بالیم.
آسان مگ تنها متعلق به آسان رایانی ها نیست بلکه تمامی نویسندگان علاقمند به دنیای فناوری، می توانند مقالات خود را در آن نشر دهند.

میزبانی وب AsanRayan آسان رایان هاست اشتراکی هاست رایگان هاست سالانه هاست جهت همایش 2 گیگابایت فضای رایگان هاست یکساله رایگان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities