فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

همانگونه که مطلعید پسوند APP. به تازگی از سوی گوگل جهت ثبت در دسترس عموم قرار گرفت. خوب است بدانیم که برای فعال شدن دامنه های APP. به SSL نیاز داریم. از این رو تصمیم گرفتیم مطلبی برای فعال کردن SSL رایگان برای دامنه های APP. منتشر کنیم.

روشی که در این مطلب قصد آموزش آن را داریم، استفاده از SSL رایگان کلودفلر می باشد. در ادامه آموزش گام به گام تصویری را مشاهده میکنید. البته این روش فقط برای دامنه های .APP نیست و شما می توانید برای هر دامنه دیگری (به جز دات آی آر) از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که دامنه های شما حتما باید روی یک هاست فعال، پارک شده باشند تا بتوانید باقی مراحل را انجام دهید.

چگونه SSL رایگان کلودفلر را برای دامنه های APP. فعال کنیم؟

 

۱-      ابتدا به آدرس  https://www.cloudflare.com/a/sign-up مراجعه نمایید. آدرس ایمیل خود را جهت ساخت حساب کاربری وارد نمایید و سپس یک رمز عبور نیز برای اکانت خود تعیین کنید تا بتوانید از این به بعد با استفاده از این ایمیل و رمزعبور وارد سایت کلودفلر شوید.

همانگونه که مطلعید پسوند APP. به تازگی از سوی گوگل جهت ثبت در دسترس عموم قرار گرفت. خوب است بدانیم که برای فعال شدن دامنه های APP. به SSL نیاز داریم. از این رو تصمیم گرفتیم مطلبی برای فعال کردن SSL رایگان برای دامنه های APP. منتشر کنیم. روشی که در این مطلب قصد آموزش آن را داریم، استفاده از SSL رایگان کلودفلر می باشد. در ادامه آموزش گام به گام تصویری را مشاهده میکنید. البته این روش فقط برای دامنه های .APP نیست و شما می توانید برای هر دامنه دیگری (به جز دات آی آر) از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که دامنه های شما حتما باید روی یک هاست فعال، پارک شده باشند تا بتوانید باقی مراحل را انجام دهید. چگونه SSL رایگان کلودفلر را برای دامنه های APP. فعال کنیم؟ 1- ابتدا به آدرس https://www.cloudflare.com/a/sign-up مراجعه نمایید. آدرس ایمیل خود را جهت ساخت حساب کاربری وارد نمایید و سپس یک رمز عبور نیز برای اکانت خود تعیین کنید تا بتوانید از این به بعد با استفاده از این ایمیل و رمزعبور وارد سایت کلودفلر شوید.

۲-      حال باید سایت خود را اضافه کنید. برای این کار نام دامنه خود را در محل مشخص شده وارد نمایید. کلودفلر در این مرحله سوابق رکورد DNS را به صورت اتوماتیک به دامنه شما اضافه میکند.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP. فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

۳-      حال  پلن free را انتخاب نمایید.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

۴-      در مرحله بعدی باید اطلاعات رکورد DNS را بازبینی کنید و اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات کاملا صحیح و مورد تایید  شما هستند. در واقع این مرحله صرفا جهت بازبینی مجدد اطلاعات دامنه شماست.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

۵-      در این مرحله  دامنه شما باید با DNS های کلودفلر آپدیت شوند. برای انجام این کار وارد پنل کاربری خود در جایی که دامنه را ثبت کرده اید شوید و سپس DNS های فعلی خود را به DNS های معرفی شده توسط کلودفلر تغییر دهید.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

اگر دامنه شما هم اکنون در اکانت کاربری آسان رایان موجود است، جهت تغییر DNS ابتدا وارد اکانت خود شوید و سپس در لیست دامنه ها، دامنه موردنظر را بیابید.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

وارد صفحه دامنه موردنظر شوید و روی گزینه "نیم سرورهای دامنه را تغییر دهید" کلیک کنید.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

حال نیم سرورهای ارائه شده توسط کلود فلر را وارد کنید.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

بعد از انجام مراحل بالا حداکثر ۲۴ ساعت طول میکشد تا دی ان اس های جدید منتشر شوند.

به اکانت کلودفلر بازگردید و از منوهای بالا گزینه crypto را انتخاب کنید و در سمت راست گزینه full را به flexible تغییر دهید:

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

همانطور که مشاهده می کنید، پس از انجام این مراحل، وضعیت دامنه موردنظر active می باشد و اگر شما دامنه موردنظر را در نوارآدرس مرورگر باز کنید، مشاهده میکنید که SSL دامنه فعال شده است.

فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP. فعال کردن SSL رایگان برای دامنه APP.

لازم به ذکر است که شرکت گوگل (که رجیسترر این پسوند می باشد) قابلیتی بر روی این دامنه ها اعمال کرده است که پس از فعال کردن SSL به صورت اتوماتیک دامنه از http به https ریدایرکت می شود.

با روش فوق شما می توانید برای تک تک دامنه های خود اس اس ال را فعال کنید.این اس اس ال به صورت ماهیانه است که به صورت خودکار تمدید می شود.

نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که هوایز دامنه های .APP اطلاعاتی از فرد ثبت کننده نمایش نمی دهد. بنابراین شما می توانید تمامی دامنه های .APP خود را بر روی یک هاست پارک نمایید و در صفحه اصلی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا کسانی که مشتاق به خرید دامنه شما هستند بتوانند با شما در ارتباط باشند.

البته میتوانید دامنه های خود را بر روی سایت هایی مانند sedo.com نیز پارک نمایید که در مطالب بعدی آموزش آن ارائه خواهد شد.


SSL اس اس ال SSL رایگان اس اس ال رایگان فعال کردن اس اس ال فعال کردن اس اس ال رایگان free ssl فعال سازی SSL فعال سازی اس اس ال فعال سازی اس اس ال رایگان free ssl for .APP domain SSL رایگان برای دامنه APP. SSL رایگان دامنه APP. SSL رایگان دامنه های دات اپ ssl رایگان کلودفلر آموزش راه اندازی اس اس ال رایگان آموزش فعال کردن SSL اس اس ال رایگان برای دامنه APP. اس اس ال رایگان کلودفلر دامنه APP. دامنه دات اپ فعال سازی SSL دامنه APP.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities