راههای کسب در آمد از وردپرس 

راههای کسب در آمد از وردپرس 

کسب در آمد آسان  از وردپرس

کسب در امد از وردپرس یکی از دغدغه های وبمستران و توسعه دهندگان  هست که نگران مدل در امد از وردپرس  و راه اندازی کسب و کارشان هستند.  در این مقاله ما روشهای کسب در امد و  راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کمک وردپرس را به شما اموزش میدهیم. 
اینترنت در حال حاضر بزرگترین شبکه ارتباطی دنیاست و در روزانه هزاران نفر در اینترنت به دنبال خدمات یا محصولات هستند و داشتن کسب و کار اینترنتی یک نیاز جدی محسوب میشود پس تا اخر این مقاله با ما همراه باشید. 
پیشنهاد آسان مگ به شما : ۲۰ نکته برای افزایش امنیتی وردپرس

کسب در امد از وردپرس با ارائه خدمات برنامه نویسی و توسعه وبسایت

در این حوزه شما نیاز به علم برنامه نویسی دارید. این حوزه یکی از پر در امد ترین روش کسب در امد  از وردپرس میباشد. Css , html , wordpress , woocommerce , php   دانش های مورد نیاز برای ورود به کسب در امد از وردپرس  این حوزه میباشد. همینطور استفاده از زبان های تخصصی دیگر مانند js , bootstrap  میتواند در امد شمارا افزایش دهد. طراحی قالب اختصاصی  و فروش ان نیز از روش های پر  در امد هست. 

کسب در امد از وردپرس با ایجاد پلاگین

اگر شما علم برنامه نویسی دارید بسیار خوش شانس هستید! یکی دیگر از پر در امد ترین روش های کسب در امد  از وردپرس ایجاد پلاگین و افزونه برای وردپرس هست در این حوزه شما نیاز به علم برنامه نویسی دارید و علاوه بر علم برنامه نویسی نیاز به ایده های خلاقانه دارید تا به وبمستران در مدیریت وبسایت ها خدماتی ارائه دهید. 

کسب در امد از وردپرس با ایجاد فروشگاه اینترنتی

در این روش شما با توجه به محصول  که ارائه میدهید یک فروشگاه ایجاد میکنید. فروشگاه ها مقیاس پذیر هستند و میتوانید فقط با افزایش بازدید مرز های فروش را بشکنید! فروشگاه ها سقف در امدی ندارند و میتوانید میلیون ها تومان از فروشگاهی که ایجاد میکنید پول در بیاورید.ایجاد فروشگاه در وردپرس اسان است فقط تنها با افزونه ووکامرس که با چند کلیک راه اندازی میشود میتوانید فروشگاه خودرا ایجاد کنید. در ووکامرس میتوانید هر نوع محصولی ( محصولات فیزیکی ,  محصولات دانلودی ) بفروشید. ووکامرس از زبان فارسی پشتیبانی میکند و همینطور با درگاه پرداخت های ایرانی نیز سازگار است. با داشتن فروشگاه میتوانید از هرجای دنیا محصولات خودرا بفروشید و همه افراد در تمام نقاط دنیا میتوانند محصول شما را تهیه کنند! 

کسب در امد از وردپرس با  دریافت نمایندگی هاست

برای ایجاد هر سایتی نیازمند به یک هاست میباشد. روز به روز استارت اپ های زیادی ایجاد میشوند و هر وبسایتی نیاز به یک فضایی جهت ذخیره فایل خودرا دارد! بنابراین میتوان به این نتیجه رسید که فروش هاست یکی از پر در امد ترین روش های کسب در امد از وردپرس میباشد.!در این روش شما به شرکت های هاستینگ مراجعه میکنید و یک نمایندگی هاست دریافت میکنید. کلا دو روش وجود دارد که شما بتوانید با گرفتن نمایندگی هاستی را بفروشید. اول میتوانید از شرکت هاستینگ مقدار فضایی را تهیه کنید و ان را به مشتریان خودتان ارزان بفروشید. یا میتوانید همان پلن های شرکت را با بفروشید و درصدی از سود را دریافت کنید. 

کسب در امد از مدیریت سایت وردپرسی

سایت های زیادی وجود دارند که مدیرانشان وقت پاسخ به مشتریان یا مدیریت وبسایت را ندارند.و یا اکثرا کسانی که وبسایت ایجاد میکنند مهارت وبمستری را ندارند و به نیاز به یک وبمستر جهت مدیریت وبسایتشان دارند. 
در این حوزه پر در امد شما میتوانید پلن های مشخصی جهت مدیریت وبسایت مشخص کنید و ماهانه برای مدیریت وبسایت ها مبلغی را دریافت کنید. خدمات شما  میتواند ارسال تعدادی مطلب و اپدیت پلاگین ها و پوسته ها و ارسال تعدادی پست در سوشال ها باشد.

کسب در امد از وردپرس با  فروش محصولات اموزشی

فروش محصولات اموزشی قطعا از پر در امد ترین کسب و کار هاست. این روش مقیاس پذیر میباشد . تعداد افرادی که به اموزش انلاین علاقه مند میشوند روز به روز در حال افزایش است. در این روش شما فقط به سرمایه بسیار اندکی نیاز دارید . شما میتوانید محصولات اموزشی مانند اموزش طراحی سایت ,  اموزش مدیریت وبسایت وردپرسی,  اموزش ووکامرس و .. بسازید و ان را به صورت محصول دانلودی بفروشید . یا میتوانید بخش اعضای ویژه ایجاد کنید و ماهانه مبلغی را جهت عضویت در بخش اعضای ویژه دریافت کنید. این روش بسیار پولساز و پر در امد خواهد بود. و همینطور میتوانید محصولات اموزشی خودرا در مارکت هایی مانند فرادرس و فرانش به فروش برسانید و درصدی از فروش را دریافت کنید. این نیز بسیار مناسب است.

کسب در امد از وردپرس با تولید محتوا

سایت های زیادی وجود دارند که برای افزایش بازدید نیاز به تولید محتوای بیشتری دارند. برای پیشی گرفتن از رقبا معمولا نیاز است تا روزانه ۳ مطلب منتشر کنید. اما اینجور سایت ها معمولا وقت سر خاراندن هم ندارند  پس شما میتوانید با طراحی پلن های تولید محتوا ,   خدماتتان را ارائه دهید. در این روش نیاز به هیچ سرمایه ای نیست و با کمی خلاقیت میتوانید محتوای فوق العاده ای تولید کنید. 

کسب در امد از  وردپرس  با ایجاد سرویس های پشتیبانی وردپرس

تمام وبسایت ها  نیاز به پشتیبانی دارند. مشکلاتی مانند کند شدن سرعت سایت ,  امنیت سایت ,   مشکلات افزونه و یا قالب ,  در وردپرس نیاز به یک متخصص دارد.  شما میتوانید با ارائه خدمات پشتیبانی وبسایت وردپرسی کسب در امد کنید. خدمات شما میتوانید افزایش سرعت وردپرس ,  امنیت وردپرس ,   از بین بردن مشکلات قالب و افزونه ها و… باشد. 
این حوزه بسیار پر در امد است و به راحتی میتوانید کسب در امد کنید. 

کسب در امد از  وردپرس با بهینه سازی سایت ها برای موتور های جستجو

بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو کم هزینه ترین روش برای جذب مشتریان و بهترین روش برای بازاریابی است. ۹۰ درصد از بازدیدکنندگان از گوگل وارد وبسایت شما میشوند و این نشان میدهد که هر وبسایت برای موفقیت باید وبسایت خودرا برای موتور های جستجو بهینه کند. هر استارت اپ و یا هر وبسایت فروشگاهی و یا هر وبسایت خبری برای موفقیت وبسایت خود نیاز دارد تا ان را برای موتور های جستجو بهینه یا به اصطلاح سئو کند. در این روش شما میتوانید وبسایت هایی را برای موتور های جستجو بهینه کنید و از این طریق کسب در امد کنید. این روش بسیار پر در امد است . با استفاده از میزان بازدید کلمات کلیدی و سختی سئو اوردن صفحات برای صفحه اول میتوانید مبلغی را به مشتری پیشنهاد  دهید.
به منظور معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های مجموعه خود و توسعه بازار در فضای مجازی نیازمند یک وب سایت حرفه ای و کاربرپسند هستید . تیم آسان رایان  در این مسیر همراهتان باشد .

دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا wordpress وردپرس کسب در آمد آسان از وردپرس کسب در امد از وردپرس کسب درآمد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities