شرایط و ضوابط

شرايط و ضوابط استفاده از خدمات  آسان رایان:

از آنجا که استفاده از خدمات این سایت منوط به پذیرش و رعایت شرایط مذکور در این توافقنامه می باشد، لذا ارسال فرم سفارش و خرید هرگونه محصول از آسان رایان به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامي موارد فوق از سوي مشتری می باشد

آسان رایان این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان موارد این توافق نامه را تغییر دهد و کاربران موظف هستند هنگام هر سفارش این توافق نامه را مطالعه نمایند.

خریدار : شخصی است اعم از حقیقی یا حقوقی که در سامانه ثبت نام سایت آسان رایان و یا در قرارداد فی ما بین مشخصات وی به عنوان خریدار ثبت می گردد.

تبصره : چنانچه شخصی به جز شخص خریدار نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام نموده باشد در آن صورت آسان رایان تعهدی در قبال پرداخت کننده هزینه ها نداشته و صرفا شخص خریدار (شخص حقیقی یا حقوقی ثبت شده در فرم ثبت نام هنگام سفارش و یا خرید محصول و یا سرویس) را به عنوان طرف قرارداد تلقی خواهد کرد.

سرویس : سرویس های مورد تعهد آسان رایان صرفا مواردی هستند که در فرم خرید خدمات به صراحت قید گردیده است. ( موارد قید شده تصریحی هستند نه تمثیلی )

 

تعلیق: قطع موقت و یا دائم سرویس به دلیل عدم رعایت شرایط و ضوابط آسان رایان.

تبصره: مبالغ پرداختی مشترک جهت استفاده از سرویس در زمان تعلیق قابل استرداد نمی باشند.

 

توافقنامه استفاده از خدمات ثبت دامنه

1-      از آنجاییکه دامنه های بین المللی تماما با مشخصات مشتری ثبت شده و مالکیت دامنه در اختیار مشتریست لذا مسئولیت نگهداری از دامنه نیز به عهده مشتری میباشد و در صورت سوء استفاده یا انتقال دامنه شرکت هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.

2-      مسئولیت انتخاب نام دامنه با مشتری است و پس از ثبت دامنه به هیچ عنوان امکان تغییر نام و یا لغو دامنه وجود ندارد.

3-      آسان رایان متعهد مي شود كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، دامنه معرفي شده را به سفارش متقاضي به ثبت برساند و یا در صورت عدم امکان ثبت توسط آسان رایان به هر دلیلی مبلغ دریافتی را به متقاضی عودت نماید. (البته در صورت رد شدن (ریجکت شدن) دامنه ir ی توسط ایرنیک و ثبت مجدد آن و ریجکت شدن مجدد، حداکثر تا 2 مرتبه، هزینه عودت می گردد ولی اگر مشتری برای بار سوم اقدام به ثبت همان دامنه نماید و برای بار سوم توسط ایرنیک ریجکت شود، وجه سومین مرتبه ثبت دامنه قابل عودت نیست.)

4-      عودت مبلغ پرداختي از جانب مشتری، پس از سفارش و ثبت دامین، به هيچ وجه امکان پذير نيست.

5-      مسئوليت انتخاب نام مناسب براي دامنه بر عهده متقاضي است. هرگونه پيامد ناشي از انتخاب نامهاي نامناسب، از قبيل تداخل نامهاي انتخاب شده با نام ساير شركتها و موسسات و نيز نامهاي غير اخلاقي و غير قانوني بر عهده متقاضي است. آسان رایان همچنين پس از ثبت دامنه براي متقاضي، هيچگونه مسئوليتي در قبال نحوه استفاده متقاضي از آن دامنه را نخواهد داشت.

6-      خواهشمند است نام دامنه را عاري از هرگونه اشتباه درج فرماييد، زيرا نام دامنه ها پس از ثبت غير قابل تغيير می باشند.

7-      در صورتیکه حداقل 10 روز قبل از انقضای دامین توسط متقاضی اقدامی در جهت تمدید دامین صورت نپذیرد، آسان رایان هیچ گونه مسئولیتی را در قبال تمدید آن نخواهد پذیرفت.

8-      مالکیت هر دامین طبق قوانین بین المللی متعلق به سفارش دهنده آن می باشد. لذا هر شخصی که یک دامین را زودتر سفارش دهد و هزینه آن را واریز نماید مالک دامین به ثبت رسیده خواهد بود.

 

توافقنامه استفاده از خدمات هاستینگ و سرور مجازی و اختصاصی

 

1-      مشتری موظف به حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور سایت خود می باشد. همچنین مشتری متعهد میگردد که حق استفاده از سرویس های ارائه شده را به غیر واگذار ننماید.

2-       عودت مبلغ پرداختی برای سرویس های هاستینگ اشتراکی در صورت نارضايتي مشتري از کیفیت سرویس  تا 7 روز بعد از سفارش امکان پذیر می باشد و پس از آن استرداد مبالغ پرداختي به هيچ وجه امكان پذير نميباشد.

تبصره: استرداد وجه برای سرویس های ماهیانه (به دلیل کم بودن زمان استفاده و مبلغ) و همچنین برای سرورهای مجازی و اختصاصی امکان پذیر نیست.

3-      استفاده بیش از حد از منابع مجاز تخصیص داده شده به هاست شما منجر به قطع اکانت هاستینگ شما خواهد شد. در این موارد مشتری موظف است نسبت به ارتقای پلن هاست خود اقدام نماید و یا در صورت نیاز در خواست سرور مجازی و یا اختصاصی نماید.

4-      مشتری متعهد میگردد از قرار دادن هرگونه مطلب و یا فایلی مغایر با قوانین بین المللی کپی رایت خودداری نماید. در غیر اینصورت اکانت وی مسدود شده و مبالغ پرداختی غیر قابل عودت خواهد بود.

5-      مشتری متعهد میگردد از قرار دادن مطالب و فایل های با مضامین غیر اخلاقی و یا مواردی نظیر crack و warez و نیز مواردی نظیر آموزش ساخت بمب و یا سوء استفاده از سرویس های ارائه شده در جهت اهداف خرابکارانه و یا ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنتی خودداری نماید. در صورت مشاهده چنین مواردی اکانت مشتری قطع گردیده و مبلغ پرداختی غیر قابل استرداد خواهد بود.

6-      مشتری متعهد می گردد از سرویس های ارائه شده در جهت ارسال هرزنامه (SPAM) استفاده ننماید ، ضمنا استفاده از ابزار net send  جهت ارسال نامه به صورت bulk غیر مجاز می باشد در صورت مشاهده چنین مواردی اکانت مشتری قطع گردیده و مبلغ پرداختی غیر قابل استرداد خواهد بود.

7-      چنانچه به هر علتی که خارج از اراده شرکت باشد در تداوم خدمات ارائه شده خللی وارد شود و يا خدمات مذکور موقتا و يا دائما قطع گردد، هيچگونه مسئوليتي متوجه شرکت نخواهد بود. از جمله این علل میتوان به مواردی نظیر تحریم های سیاسی و اقتصادی، جنگ، اختلال در شبکه های مخابراتی، تغییر قوانین داخلی و یا خارجی و حوادث طبیعی غیرمترقبه اشاره نمود.

8-      قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد و مبلغ پرداختی خریدار نیز غیرقابل استرداد می باشد.

9-      مسئولیت بکاپ از سایت و اطلاعات آن با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای آسان رایان نگهداری نمایند.

همچنین در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی پذیرفته نیست. همچنین در صورت نیاز کاربر برای بازگرداندن اطلاعات ممکن است هزینه جداگانه دریافت گردد.

10-  انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای آسان رایان اکیدا ممنوع بوده و آسان رایان ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد.

11-  بکاپ اطلاعات موجود بر روی سرورهای مجازی و اختصاصی نیز منحصرا به عهده کاربر بوده و در صورت بروز هر اتفاقی که منجر به از بین رفتن اطلاعات گردد آسان رایان هیچ مسئولیتی ندارد.

12-  کلیه کاربران می بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد ،آسان رایان قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل و پیامک یا تلفن به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد

13-  استفاده از هاست های اشتراکی برای نصب اسکریپت چت ممنوع است

چنانچه نام دامنه و یا محتوای سایتی مرتبط با چت باشد طبق قوانین تعیین شده توسط "کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه"  آسان رایان موظف به قطع سرویس آن سایت می باشد و مبلغ پرداختی نیز غیرقابل عودت است.

14-  استفاده از سرور های مجازی و اختصاصی برای اسکن سایت ها و حمله DOS ممنوع است و در صورت مشاهده و یا شکایت سرویس بدون اطلاع رسانی قبلی به کاربر حذف خواهد شد. و نیز سایت آسان رایان حق شکایت از کاربر متخلف از طریق مراجع قانونی به منظور رفع خسارت از خود را محفوظ خواهد دانست.

15-  چنانچه از مراجع قانونی ایمیل یا نامه ای منوط به حذف محتوای مجرمانه از وب سایتی دریافت گردد بنا به حساسیت موضوع ممکن است سایت موردنظر بدون اطلاع قبلی و به صورت موقتی مسدود گردد و کاربر می تواند از مراجع قانونی نسبت به رفع مشکل اقدام نماید و فقط با دستور مجدد مراجع ذیصلاح سایت رفع انسداد خواهد شد و پس از باز شدن سایت،کاربر موظف به حذف محتوای صفحاتی که "کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه" و یا مراجع ذیصلاح دیگر به عنوان محتوای مجرمانه تشخیص داده اند در اسرع وقت می باشد و اگر مجددا آن محتوای مورد نظر روی سایت موردنظر مشاهده شد بدون اخطار قبلی سایت وی مسدود می گردد و ضمن اینکه آسان رایان حق شکایت از کاربر متخلف را برای خود محفوظ می دارد، اطلاعات کاربر متخلف نیز در صورت درخواست مراجع ذیصلاح به آنها اعلام خواهد شد.

16-  زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی (تیکت) توسط آسان رایان از یک دقیقه الی 72 ساعت ممکن است نیاز به زمان داشته باشد و این بستگی به حجم کاری آسان رایان دارد و این زمان از آخرین زمانی محاسبه می شود  که کاربر تیکت را بروز کرده باشد.

 

استفاده غیر قانونی

کلیه سرویسهای آسان رایان می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)

• استفاده از سرویس ها برای سایت های فیشینگ و هر گونه کلاهبرداری

• قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز

• استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران

• استفاده غیر مجاز از علائم تجاری و یا لوگو های دیگران

• اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور

• انتشار اکاذیب علیه دیگران

• کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود

• سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی

• سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریستی طبق لیست دولت ایالات متحده آمریکا (با توجه به مستقر بودن برخی سرورها در آمریکا و اروپا)

• راه اندازی سایت موسیقی و فیلم فاقد مجوز یا دارای حق کپی رایت

• راه اندازی سایت های خدمات یا آموزش عبور از فیلترینگ

• عدم رعایت قوانین سایت آسان رایان

 

اقداماتی که آسان رایان در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد:

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در این صفحه موجب تعلیق سرویس می شود. آسان رایان تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد.

آسان رایان حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که آسان رایان از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها آسان رایان بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین آسان رایان در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا آمریکا یا قوانین بین المللی استفاده از خدمات هاست خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. آسان رایان هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس و یا گارانتی عودت وجه پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به آسان رایان خواهد بود.

 

  • 506 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

آسان رایان نماینده رسمی جوکر

شرکت CSL (با نام تجاری Joker) یکی از قدیمی‌ترین مراکز ثبت دامنه است و طی دو دهه فعالیت توانسته...

پس از خرید هاست چه باید کرد؟

پس از انتخاب پلن هاست موردنظرتان و پرداخت فاکتور، هاست شما به صورت اتوماتیک و آنلاین ایجاد می...

هاست لینوکس آلمان

مشخصات هاست لینوکس ابری آسان رایان واقع در کشور آلمان ارائه به صورت هاست ابری (کلود لینوکس -...

لایسنس دایرکت ادمین

ارائه لایسنس اصلی دایرکت ادمین با امکان تغییر آی پی لایسنس توسط آسان رایان (نماینده رسمی فروش...

شماره حسابها و پرداخت آنلاین

حساب شماره 1-244418-800-9001 بانک سامان بنام آقای "محمود واعظی" یا ارسال وجه به کارت شماره...