راهنمای خرید هاست وردپرس

اگر می خواهید وب سایت شما به صورت تضمینی در صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی موردنظر شما نمایش داده شود، زمان را از دست ندهید و همین حالا با تیم سئو سایت آسان رایان تماس بگیرید.

راهنمای خرید هاست وردپرس

 

خرید هاست با کیفیت برای افرادی که در حوزه طراحی سایت و وب هستند مشکل شده است.خرید هاست با کیفیت ،یکی از مهمترین کاری هایی است که برای راه اندازی یک سایت باید به فکر آن باشید. مهمترین عوامل برای خرید هاست  با کیفیت سرعت، پایداری، امنیت، پشتیبانی و مشخص کردن نوع هاست مورد نظر است.

چرا هاست وردپرس بخریم!

سیستم مدیریت محتوای وردپرس که اکنون اکثر شرکت ها و اشخاص به دلیل طراحی سریع و هزینه راه اندازی نسبتا پایین از آن برای طراحی سایت هاشون استفاده می کنند، دارای پلاگین های بسیار زیادی است که تعداد عمده ای از آنها در هسته اصلی وردپرس قرار دارند. به همین دلیل سایت های وردپرسی نیاز به استفاده بیش از حد معمول از منابع سرور دارند و برای جلوگیری از کاهش کیفیت و انعطاف پذیری سایت وردپرسی، بهتر است که از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید که دارای منابع و سخت افزار قوی هست و پلاگین های مورد نیاز هم روی هاست وردپرس نصب می باشد.

شرکت های هاستینگ اگر هاست را با سیستم عامل CloudLinux و کنترل پنل های محبوب cPanel و DirectAdmin و وب سرور لایت اسپید و استوریج‌ های SSD یا NVMe و تکنولوژی http/2 ارائه دهد بسیار عالی خواهد شد.همچنین به منظور دستیابی به بهترین عملکرد هاست وب سایت وردپرسی شما، سرور میزبان هاست وردپرس شما، می بایست مجهز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خاصی باشد که در پلن های دیگر هاست لینوکس یا هاست کلودلینوکس ضروری نیست.

از آن جا که وردپرس هر روز در حال ارتقاء به روزرسانی و افزایش کارایی های این پلتفرم دوست داشتنی است، لذا استانداردهای یک هاست وردپرسی هم نیاز به ارتقاء و بهبود همیشگی و مداوم دارند.شرکت های هاستینگ می کوشد تا روز به روز، امکانات و قابلیت ها و سرعت هاست های ارائه شده مخصوصا هاست وردپرس را افزایش دهد تا کاربران لااقل دغدغه مشکلات معمول هاست را نداشته باشند.

 

بهترین هاست وردپرس

چندین فاکتور مهم برای خرید هاست ورد پرس وجود دارد که باید حتما در زمان خرید هاست وردپرس در نظر بگیرید:

 

  1. هاست ایران
  2. هاست اروپا
  3. سی پنل و دایرکت ادمین
  4. فضای میزبانی
  5. پهنای باند
  6. پارک دامین
  7. ساب دامین
  8. دیتابیس
  9. پشتیبان گیری کامل
  10. در دسترس بودن سرور (آپ تایم بودن بالا)
  11. گواهینامه SSL
  12. سخت افزار قوی
  13. امنیت بالا

 

 

به توضیح مختصری از هر یک از این امکاناتی که باید هر هاست وردپرس داشته باشد می پردازیم، تا شما کاربر گرامی را برای خرید بهترین هاست وردپرسی راهنمایی نماییم:

1-هاست ایران

منظور از هاست ایران یا هاست داخلی، میزبانی سایت شما در دیتاسنتر‌های ایرانی به عنوان مثال برج میلاد هست.

2-هاست اروپا

منظور از هاست خارجی یا هاست اروپا، میزبانی سایت شما در خارج از ایران و دیتاسنتر‌های معتبر خارجی هست که معروف ترین آنها هتزنر Hetzner آلمان است.

3-سی پنل و دایرکت ادمین

کنترل‌پنل‌هایی هستند که به شما اجازه مدیریت سایت‌ را می‌دهند.

4-فضای میزبانی

فضای میزبانی به میزان فضایی که میتوان اطلاعات اپلود کرد می گویند. فضای میزبانی بستگی به نوع سایت و میزان فایل های شما دارد.

5-پهنای باند

به مقدار ترافیک مصرفی سایت، پهنای باند می گویند. مثلا مقدار بازدیدی که از سایت مورد نظر می شود یا تعداد فایل هایی که از سایت مورد نظر توسط کاربران دانلود می شود.

6-پارک دامین

به دامین های متصل به دامنه اصلی سایت پارک دامین گفته می شود. یعنی سایتی با چند دامین که هر کدام از دامین ها سایت اصلی را نشان می دهند. تعداد پارک دامین از اهمیت پایینی بر خوردار است. به خاطر لطمه زدن به سئو استفاده از پارک دامین پیشنهاد نمی شود.

7-ساب دامین

ساب دامین یعنی زیر دامنه سایت اصلی. از ساب دامین می توان برای راه اندازی بخشی مجزا در سایت استفاده کرد. می توان گفت به عنوان پسوند نام دامنه شما و برای کمک به سازماندهی و پیمایش بخش‌های مختلف وب‌سایت شما عمل می‌کنند.

8-دیتابیس

به بانک اطلاعاتی دیتابیس می گویند. معمولا برای راه اندازی سایت های پویا با سیستم های وردپرس یا برای راه اندازی سیستمی در سایتی (فروشگاه اینترنتی) از دیتابیس برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود.

9-پشتیبان گیری کامل

پشتیبان گیری کامل به بک آپ گرفتن کل سایت گفته می شود که هم توسط کاربر انجام می شود و هم شرکت هاستینگ مورد نظر موظف است از سایت های میزبان شده به صورت اتوماتیک و منظم فول بک آپ بگیرد. معمولا این کار به صورت اتوماتیک در هاستینگ ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می شود.

10-در دسترس بودن سرور (آپ تایم بودن بالا)

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن اهمیت بدهید در دسترس بودن سرور یا آپ تایم بودن آن است. معمولا شرکت های میزبانی وب ایران آپ تایم 99 درصد را تضمین می کنند. یعنی در طول ماه یک درصد از سرور در دسترس نخواهد بود! البته تضمین 100% آپ تایم بودن تقریبا محال است.

11-گواهینامه SSL

پروتکل SSL ، سایت مورد نظر را مجهز به پروتکل امن یا همان HTTPS می کند. یعنی  یک فناوری امنیتی استاندارد برای برقراری یک پیوند رمزگذاری شده بین یک سرور و یک مرورگر است. معمولا این مورد را اکثر شرکت های هاستینگ به صورت رایگان ارائه می کنند.

12-سخت افزار قوی

سخت افزار به کار رفته در سرور ها بسیار مهم است. به عنوان مثال استفاده از تکنولوژی های جدید و هارد پر سرعت در هاست ها بسیار اهمیت بالایی دارد. هاستینگ خوب باید از سخت افزارها و تکنولوژی های جدید در کانفیگ سرور های خود استفاده کند. همینطور داشتن وب سرور پر سرعت و مورد اعتماد از دیگر ویژگی ها یک هاست مطمئن با سخت افزار قوی است. به عنوان مثال شرکت آسان رایان وب سرور لایت اسپید و استوریج‌ های SSD یا NVMe و تکنولوژی http/2 را ارائه می دهد.

13-امنیت بالا

از مهمترین عوامل یک هاستیگ مورد اعتماد و خوب این است که امنیت سرور را تامین کند. بسیاری از هاستینگ های ایرانی دارای فایروال های سخت افزاری و قدرتمند هستند که امنیت سایت ها را در برابر هر گونه حملات از جمله حملات DDOS تامین می کنند. پس خیلی مهم است که از هاستینگی استفاده کنید که امینت لازم را برای شما تامین کند.

البته بعضی از امکانات دیگر هم هستند که شما سرو کاری با آن ها ندارید مثل نسخه PHP، نوع وب سرور، نوع هارد سرور یا اسکریپت های مورد نیاز برای راه اندازی وب سایت که در بسیاری از مواقع خیلی مهم نیستند.

برای خرید هاست وردپرسی که تمامی امکانات ذکر شده را داشته باشد میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید و مراحل زیر را برای خرید هاست وردپرس طی کنید:

1-به آدرس https://www.asanrayan.com/ مراجعه کنید.

 

 

 

2- با قرارداد موس روی تب "هاست"  با انتخاب   "هاست  وردپرس" وارد صفحه زیر شوید. که با مطالعه این صفحه، هاست خود را بر اساس نیازتان انتخاب کنید و روی کلید "خرید هاست"  کلیک نمایید.

 

 

3-سپس در این صفحه دامنه خود را وارد کنید  و در صورتی که دامنه ندارید میتوانید با خرید هاست، دامنه موردنظر خود را نیز سفارش دهید.

 

 

4- سپس وارد صفحه پرداخت فاکتور میشوید.

 

 

 

 

 

 


آسان رایان هاست وردپرس هاست وردپرسی راهنمای خرید هاست وردپرس هاست وردپرس آسان رایان خرید هاست وردپرس

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities