مراحل ثبت دامنه های خاص آی آر

مراحل ثبت دامنه های خاص آی آر

مراحل ثبت دامنه های خاص آی آر

برخی کاربران اقدام به ثبت برخی دامنه های IR خاص می کنند که ایرنیک آنها را تایید نمی کند. برای دریافت این دامنه های خاص به نامه نگاری و مکاتبه با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال نیاز است. به این ترتیب که پس از اینکه دامنه ای را ثبت کردید و ایرنیک آن را تایید نکرد، باید ایمیلی به info@nic.ir ارسال نمایید و شرح درخواست خود را بیان کنید.

نمونه شرح درخواست:

بسمه تعالی پژوهشگاه دانشهای بنیادی – واحد ثبت دامنه احتراماً بدینوسیله این مؤسسه/دانشگاه/سازمان/… در زمینه ... فعالیت دارد. خواهشمند است در صورت امکان دامنه ... را برای اکانت ایرنیک شماره ... جهت ثبت باز نمایید. با تشکر رئیس مؤسسه/دانشگاه/سازمان/… مهر و امضاء سپس ایمیلی دریافت می کنید که آن ایمیل حاوی یک لینک از سایت وزارت ارشاد است. پس از ورود به آن لینک، فرمی را مشاهده می کنید که می توانید درخواست خود را در آن درج نمایید. سپس باید منتظر پیامک باشید تا ببینید نتیجه کار چه خواهد بود. اگر امکان ثبت دامنه برای شما فراهم باشد، ایمیلی دریافت می کنید که دامنه را برای شناسه ایرنیک شما آزاد کرده اند. شما باید نام دامنه را به همراه شناسه ایرنیک خود در اختیار ما قرار دهید تا همکاران ما در واحد پشتیبانی اقدام به ثبت دامنه به نام خودتان بکنند.

آسان رایان نماینده رسمی ایرنیک

آسان رایان با پشتیبانی حرفه ای در هر قدم از کسب و کار آنلاینتان کنار شماست.

ایرنیک تایید دامنه در ایرنیک ثبت دامنه چرا دامنه من تایید نمی شود؟ دامنه آی آر روال تایید دامنه روال ثبت دامنه های خاص دامنه خاص

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities