میزبانی ابری

میزبانی ابری

یکی از آخرین فناوری های روز دنیا در زمینه هاستینگ، سرویس میزبانی ابری یا Cloud Hosting می باشد. هاست ابری به معنای آن است که تعدادی دستگاه از یک منبع محاسباتی استفاده کنند. هاست ابری یک ساختار واکنش گرایی دارد یعنی شما به اندازه استفاده خود چه بالا باشد و چه کم ، هزینه پرداخت می‌کنید و مدت زمان ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت از هاست خود استفاده کنید   بدون آن که اختلال در سرور ایجاد شود.هاست ابری اینگونه است که اگر هاست دچار مشکل شد هاست‌های کمکی هستند که نگذارند هاست اصلی دچار اختلال شود و سریعا رفع اشکال می‌کنند و جایگزین هاست اصلی می‌شود. یکی از مهمترین جنبه‌های هاستینگ ابری این است که مدیریت آن در همه لحاظ امکان دارد یعنی اگر یک هاست دچار مشکل شود هاست‌های دیگر جایگزینه آن هاست می‌شود تا مشکل آن هاست رفع شود. یعنی سرور شما متکی به یک هاست خصوصی نیست بلکه هاست‌های دیگر آن را پشتیبانی می‌کند یعنی به جای یک هاست چندین هاست در دسترس شما است و این عملکرد باعث می‌شود که هاست شما هیچ وقت دان نشود.در هاست ابری، مجموعه سرورهای متصل‌ به‌ هم به‌ عنوان فضایی بزرگ برای ذخیره‌ سازی و پردازش عمل می‌کند.داده‌ ها و فایل‌های یک وب‌ سایت (مانند تصاویر، فایل‌های HTML/CSS و…) روی مجموعه‌ای از هارد درایو های متصل‌ به‌ هم ذخیره می‌شوند و مانند یک دیسک مجازی با فضای بی‌نهایت عمل می‌کنند. کلاستر سرورها (سرورهای متصل‌ به‌ هم) می‌توانند ابری را با تعداد دستگاه‌ های نامحدود راه‌اندازی کنند تا عملیات مختلف را اجرا کنند. این شبکه در اندازه‌ های مختلف قابل‌ راه‌اندازی است و تعداد سرورها حتی می‌تواند از ۵ تا ۱۰ هم باشد.هاست ابری نسبت به میزبانی عادی برتری های بسیاری دارد Up Time بالا، انعطاف پذیری فراوان و صرفه جویی در هزینه ها از جمله مهم ترین مزایای این میزبانی به شمار می رود که در ادامه در مورد هرکدام توضیح داده خواهد شد.

ویژگی های میزبانی ابری
  • پایداری و در دسترس بودن
در میزبانی ابری از آنجایی که منابع از چندین سرور لود می گردند، در صورتی که یکی از سرورها با اختلال در سرویس دهی روبرو شود به سرعت سرور دیگری جایگزین آن شده و به این ترتیب Down Time یک سایت تقریبا به صفر می رسد. همچنین برای طراحی و نگه داشتن و تمام وقت درحال اجرا بودن وب سایت و اطمینان از دسترسی سریع مشتریان و بازدیدکنندگان از تمام نقاط دنیا بسیار کمک کننده خواهد بود.هاست ابری کاملا قابل اعتماد است و شما می توانید اصمینان کنید که وب سایتتان همیشه در دسترس است.
  •  امنیت
امنیت حساس تر به دلیل وجود تعداد زیادی سخت افزار در سطح شبکه . راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق نیاز به نظارت و توجه مداوم دارد.در این میان یک پلتفرم ابری امن و مطمئن و پرسرعت می تواند به شما آرامش خاطر ببخشد.در صورتی که یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی نموده اید ضروری است تا از امنیت معاملات و همچنین اطلاعات دارندگان کارت های اعتباری اطمینان کامل حاصل نمائید.
  • کاهش هزینه
 با توجه به قابلیت انعطاف فناوری سرورهای مجازی هزینه برای مقداری از منابع پرداخت می شود که در حال استفاده است و در صورت نیاز با افزایش منابع به همان نسبت نیز هزینه ها افزایش خواهند یافت.  
  • تعمیر و رفع مشکل سرویس ها بدون از دسترس خارج شدن
  • افزایش سطح قدرت سخت افزاری و پهنای باند شبکه
  • پایداری و عملکرد بیشتر و بهتر در حملات تکذیب سرویس
  • کاهش و یا افزایش هزینه ها بسته به مدل هاست ابری
  • امنیت حساس تر به دلیل وجود تعداد زیادی سخت افزار در سطح شبکه
  • افزایش امنیت فیزیکی اطلاعات
  حالا که  می دانید مزیت های هاست ابری چیست  با خیال راحت  در صورت پیاده سازی صحیح می توانید سرویس قدرتمندی داشته باشید .  فروش انواع هاست ابری و غیر ابری در آسان رایان. خرید با اطمینان داشته باشید . 

هاست هاستینگ هاست ابری Cloud Hosting سرویس میزبانی ابری

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities