اینستا گرام پربیننده

اینستا گرام پربیننده

اگر می خواهید صفحه اینستاگرام موفقی داشته باشید و پیشرفت کنید،باید با مخاطبان خود در ارتباط باشید. اهمیت دادن به مخاطبان می تواند تعیین کننده این باشد که به پست های شما علاقه مند شوند و آن را به اشتراک بگذارند؛یا اینکه محتوای شما را نادیده بگیرند. باید بدانید که مخاطبان شما از چه دسته ای هستند و به دنبال چه چیزهایی هستند تا توجه آنها را جذب کنید و آنها را به مشتریان بالقهوه خود تبدیل کنید. برای اینکه بفهمید مخاطبان شما به چه محتوایی علاقمند هستند، باید چند تکنیک زیر را فرا بگیرید.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام
 همانطور که میدانید شبکه‌ی اجتماعی که بیشتر مردم را به سمت خودش جذب کرده ینستاگرام است. جایی که نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی از محبوبیت و عمومیت بیشتری برخوردار است. همین امر سبب شده تا فضای پهناوری برای تبلیغات کسب وکار ها به وجود بیاید. در اینجا باید یادآور شد که تبلیغات در اینستاگرام نیازمند یک سری اطلاعات و ابزارهایی است که باید آن هارا بدانید. و با در نظر گرفتن آن ها تبلیغات حرفه ای خود را در اینستاگرام آغاز کنید.
استفاده از عکس ها و ویدئو های با کیفیت
اگر به صفحه ی اینستاگرام الی گشت در اینستاگرام مراجعه کرده باشید، خواهید دید که ما در صفحه ی خود همه ی استانداردهای لازم را در حد بالاتر از نیاز مخصوصا در زمینه ی عکس ها و ویدئو ها، استفاده می کنیم. کیفیت و رنگ عکس بسیار در جذب مخاطب فضای مجازی همچون اینستاگرام بسیار نقش مهمی دارد زیرا در نگاه اول، همه چیز از فیلتر چشم گذر خواهد کرد واولین چیزی که می بینیم، عکس و یا ویدئو است. از عکس و ویدئوی با کیفیت و با تنوع های رنگی متفاوت و مربوط به موضوع پستتان استفاده کنید. در ضمن به این نکات حتما توجه کنید.
اکسپلور اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟
اکسپلور یا همان Explore اینستاگرام محلی است که پست های برتر از سراسر صفحات اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود. عملکرد اکسپلور اینستاگرام بدین گونه است که طبق فعالیت های قبلی شما و دوستانِ تان پست هایی که ممکن است بپسندید و به آن علاقمند هستید را به نمایش می گذارد. برای دسترسی به Explore اینستاگرام، در خانه نرم افزار روی آیکون ذره بین که میان دو آیکون خانه و + قرار دارد، بزنید.
کاربران را به تعامل وادارید.
برای اینکه بتوانید در Explore اینستاگرام دیده شوید، باید پست هایتان به قدر کافی لایک و کامنت دریافت کند. از هر تکنیکی که می توانید برای تعامل کاربران استفاده کنید، دریغ نکنید و آنها را انجام دهید. در پست هایتان کاربران را به تگ کردن دوستان و آشنایان خود، تشویق کنید و با گذاشتن نظرسنجی های خلاقانه آنها را به کامنت گذاشتن وادار کنید.
اگر بخوایم فالوور های اینستاگرام رو تقسیم بندی کنیم ، میتونیم تو سه دسته ی کلی جاشون بدیم :
فالوور فیک :
خب از اسمش مشخصه که باید غیر واقعی باشه و فالوور فیک به اکانت هایی گفته میشه که هیچ شخصی به عنوان کاربر پشت این اکانت ها نیست و این پیج ها توسط ربات ساخته میشن و به سروری متصل میشن که برای ارسال گروهی فالوور اماده باشن . این دسته از فالوور ها عملا فقط عدد فالوور پیج شما رو بالا میبرن و خب تاثیری توی تعامل پست و استوری ها ندارن .
فالوور واقعی :
پیج هایی که توسط افراد حقیقی ساخته و مدیریت میشن و باز هم به سرور ها متصل میشن برای ارسال فالوور گروهی با این تفاوت که اینها هدفشون از اینکار اینه که بتونن با فالو کردن بقیه برای خودشون فالوور جذب کنن و خب چون براشون موضوع پیج شما اهمیتی نداره اکثرا بدون علاقه پیج ها رو فالو میکنن و خب چون علاقه ای به محتوای پیج ندارن باز هم تعامل بالایی صورت نمیگرد و اینها هم به نوعی عدد پیج شما رو بالا میبرن که البته بالابردن عدد هم خوبی و بدی های خودش رو داره .
فالوور فعال:
فالوور فعال در واقع به فالووری گفته میشه که با انتخاب خودش پیج شما رو فالو کنه و علاقه ای حتی نه خیلی زیاد به محتوای پیجتون داشته باشه . بهترین فالووری که میتونیم جذب پیجمون کنیم این دسته از فالوور ها هستند . درحال حاضر میانگین قیمت هر کا فالور در وب سایت های فارسی حدود پنجاه هزارتومن است که شما اگه برای داشتن هزار تا فالوور فعال یک ملیون هم هزینه کنید باز هم معقول و به صرفه برای شماست البته اگر هدف و مسیر مشخصی را برای در آمد زایی داشته باشید . در راه‌اندازی وب سایت خود چه هدفی را دنبال می‌کنید؟ تصمیم بگیرید که سایت شما قرار است یک سایت شخصی باشد و یا یک سایت تجاری؟ اگر قرار است سایت تجاری خود را راه‌اندازی کنید چه اهدافی را در نظر دارید؟ آیا قرار است به معرفی محصولات خود بپردازید یا از سایت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی استفاده کنید؟ در نظر دارید چه صفحات و بخشهایی را روی سایت ایجاد کنید؟ بیشترین متقاضیان آنلاین برای سایت شما چه گروهی از افراد هستند؟ مسلما پس از انجام این طرح اولیه، حضور یک کارشناس مجرب می‌تواند این طرح را پخته‌تر و جامع‌تر نماید، بررسی سایر رقبای شما در اینترنت و آنالیز کلمه‌های کلیدی مورد نظر را فراموش نکنید.
 

وب سایت دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities