آشنایی با دامنه‌ INFO

آشنایی با دامنه‌ INFO

دامنه‌  INFO

دامنه‌ی INFO چهارمین دامنه‌ی عمومی محبوب در اینترنت است. دامنه‌ی INFO. یکی از دامنه‌های سطح بالای عمومی نسل دوم اینترنت است و جزو مجموعه دامنه‌هایی بود که به قصد کاهش بار COM. و باز کردن راه برای ثبت دامنه های جدید با اسامی ساده‌تر برای متقاضیان از سال ۲۰۰۱ معرفی گردیدند. نام INFO کوتاه شده‌ی کلمه‌ی «Information» است و نشان می‌دهد که وب‌سایت‌های ایجاد شده با این دامنه حاوی اطلاعات مفید شخصی، عمومی، خبری یا تخصصی هستند. با این حال ثبت دامنه INFO کاملاً آزاد است و هیچ اجبار یا توصیه‌ای درباره‌ی محتوای سایت‌های وجود ندارد. در واقعیت کلمه‌ی info در بیش از ۳۸ زبان زنده‌ی دنیا به معنی اطلاعات است و قابل درک‌ترین نام دامنه‌ای است که وجود دارد.

مزایای ثبت دامنه‌های INFO.

نام دامنه‌های INFO به علت آشنایی این کلمه به سادگی در خاطر می‌مانند و البته وجهه‌ي اطلاع‌رسانی به سایت شما می‌دهند. بسیاری از شرکت‌ها از دامنه‌ي .INFO خود برای تبادل اطلاعات در مورد خدمات و محصولات خود یا مسایل مورد توجه یا نیاز خود یا مشتریان‌شان استفاده می‌کنند. اگر ثبت دامنه‌ی COM. با نامی که واقعاً می‌خواهید ممکن نیست ثبت دامنه INFO. به همان میزان مفید خواهد بود و البته پیدا کردن نام مورد علاقه‌تان راحت‌تر. دامنه‌ي INFO. در موارد متعدد با تخفیف ارایه می‌شود که هزینه‌های ثبت دامنه شما را کاهش می‌دهد. این دامنه‌ها برای ایجاد وبلاگ‌هایی که حالت شخصی کم‌تری دارند گزینه‌ی بسیار مطلوبی به شمار می‌آیند. info.‌ مناسب وب سایت‌های اطلاعات رسانی و پایگاه‌های علمی است.

نحوه ثبت دامنه با پسوند .INFO

برای ثبت دامنه با پسوند .info کافیست به صفحه ثبت دامنه شرکت  آسان رایان مراجعه کنید و سپس نام دامنه خود را با پسوند info وارد نمائید تا مراحل ثبت دامنه آغاز شود. همچنین می توانید با ورود به صفحه همیشه تخفیف آسان رایان از تخفیف دامنه ها بهره مند شوید .

دامنه ثبت دامنه ثبت دامین پسوند دامین انواع دامین دامنه‌ی INFO پسوند info

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities