معرفی دامنه store.

معرفی دامنه store.

دامنه .store

بهترین انتخاب پسوند دامنه برای وب سایت یک فروشگاه اینترنتی پسوند STORE. است. STORE به معنی فروشگاه است و مطمئنا برای یک سایت فروشگاه اینترنتی هیچ پسوندی بهتر از STORE. نمی تواند معرف فروشگاه اینترنتی شما باشد. STORE. بیانگر این است که این وب سایت جایی است که می توانید از آن خرید کنید و انتخاب چنین پسوند دامنه ای مطمئنا فروشگاه اینترنتی را از یک فروشگاه اینترنتی دیگر که دامنه com. دارد متمایز و برتر میسازد. طول دامنه های STORE. می تواند حداقل 3 کاراکتر و حداکثر 63 کاراکتر باشد. دامنه غیر فارسی می تواند فقط شامل حروف a-z , اعداد 0 - 9 و خط تیره - (بین دو حرف و غیر ابتدا یا انتهای آدرس دامنه) می تواند باشد.

آیا ثبت دامنه .store محدودیتی دارد؟

همه افراد می توانند دامنه STORE. را ثبت کنند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

تمدید دامنه .store چگونه است؟

در هر زمانی که شما بخوهید می توانید دامنه خود را تمدید کنید و حتما نباید نزدیک به زمان انقضا این کار را انجام دهید. معمولا 7 روز قبل از زمان انقضای دامنه سیستم ما به صورت خودکار برای شما فاکتور صادر میکند و می توانید با پرداخت فاکتور دامنه خود را تمدید کنید.

آیا پسوند store. قابلیت ثبت دامنه فارسی را دارد؟

خیر دامنه store. را نمیتوان برای دامنه فارسی استفاده کرد.

کاربرد اصلی دامنه store. چیست؟

دامنه store. در کنار دامنه shop. بهترین انتخاب برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا معرفی یک فروشگاه واقعی است.     شما میتوانید برای ثبت یا تمدید دامنه .store از طریق آسان رایان اینجا را کلیک کنید.  

دامنه domain دامنه بین المللی دامنه .store .store

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities