7 قالب فروشگاهی وردپرس که بهترین عملکرد را دارند!

اگر می خواهید وب سایت شما به صورت تضمینی در صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی موردنظر شما نمایش داده شود، زمان را از دست ندهید و همین حالا با تیم سئو سایت آسان رایان تماس بگیرید.

7 قالب فروشگاهی وردپرس که بهترین عملکرد را دارند!

 

تیروتخته باید باهم جور باشند. یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های هر فروشگاه آنلاینی، قالب آن است. قالب فروشگاهی باید بهترین تجربه کاربری ممکن را برای بازدیدکنندگان رقم بزند. به همین دلیل، در این مقاله می‌خواهیم راجع‌به چند قالب فروشگاهی وردپرس که با زبان فارسی سازگاری کامل دارند صحبت کنیم.

قالبی که انتخاب می‌کنید، حکم دکوراسیون سایت‌تان را دارد. غیر از این است که می‌خواهید فروشگاه‌تان به بهترین شکل نمایش داده شود؟! پس باید در انتخاب پوسته مناسب وسواس خاصی خرج کنید.

منظور از قالب فروشگاهی چیست؟!

قالب یا پوسته سایت، حکم دکوراسیون آن را دارد! همان‌ طور که یک فروشگاه فیزیکی با استفاده از الِمان‌های مختلف، دکوراسیونی مناسب کسب‌وکار و فعالیت خود ایجاد می‌کند، فروشگاه‌های آنلاین هم می‌توانند با انتخاب قالب مناسب، ظاهری درخور برای سایت خود دست‌وپا کنند؛ پس وقتی می‌گوییم قالب فروشگاهی، منظورمان قالب سایتی است که به بهترین شکل یک سایت فروشگاهی را چیدمان کند!

در واقع، انتخاب قالب سایت مناسب، از آن دسته کارهایی است که مجبور هستید برایش وقت بگذارید و بهترین تصمیم را بگیرید. قالب های فروشگاهی می‌توانند خیال‌تان را از بابت یک تجربه کاربری جذاب راحت کنند. اتفاقی که در نهایت منجر به بهبود سئو سایت فروشگاهی هم خواهد شد. چه چیزی بهتر از اینکه در نتایج جست‌وجو هم جایگاه خوبی داشته باشید؟!

البته که انتخاب درست قالب، برای تمام سایت‌ها با هر حیطه فعالیتی ضروری است؛ اما وقتی صحبت از فروشگاه آنلاین در میان باشد، شاید از همیشه مهم‌تر به نظر برسد! چراکه چنین سایت‌هایی قرار است مستقیماً به صاحبان‌شان سود برسانند. اگر موفق عمل نکنند، همه‌چیز برعکس می‌شود؛ ضررده می‌شوند.

 

7 قالب فروشگاهی وردپرس مناسب سایت‌های ایرانی!

نکته بسیار مهمی که نباید فراموش کنید، این است که بسیاری از قالب‌ها مناسب سایت‌های فارسی‌زبان نیستند! چراکه زبان ما برعکس بیشتر زبان‌های دنیا از راست به چپ است؛ همین مسئله، می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. به همین خاطر، قبل از انتخاب قالب وب سایت، مطمئن شوید که با سایت فارسی‌زبان سازگاری کامل دارد.

پس قالب‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد، دو ویژگی اصلی دارند:

  • مناسب سایت‌های فروشگاهی
  • سازگار با سایت‌های فارسی‌زبان

درضمن، این قالب‌ها را می‌توانید در سایت‌هایی مثل راست‌چین و Zhaket پیدا کنید.

نکته: تمامی قالب‌ های فروشگاهی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، دارای چندین دمو و ساختار هستند که با توجه به نیازتان می‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

1- قالب هیولا

این قالب هیولا است! هم اسم آن و هم قابلیت‌های آن. نکته بسیار جالب راجع‌به هیولا اینکه رضایت 100درصدی کاربرانش را جلب کرده است!

این قالب بر پایه المنتور پرو طراحی شده و سایتی کاملاً مشابه با دیجی‌کالا تحویل‌تان می‌دهد. طراحی این غول فروشگاه‌های اینترنتی، قبلاً کاربرپسند بودن و کارایی‌اش را ثابت کرده تغییر هر صفحه‌ای در این قالب فروشگاهی، به‌راحتی و با چند کلیک ساده انجام می‌شود. خیلی راحت می‌توانید هر تغییری که می‌خواهید را بدون نیاز به دانستن هیچ‌گونه دانش کدنویسی اعمال کنید.

به همین خاطر، هیولا قطعاً جزو بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس قرار خواهد گرفت.

2- وی کالا

وی کالا هم مثل هیولا، بر پایه المنتور طراحی شده است. این قالب فروشگاهی، امکان اجرا برای انواع فروشگاه‌های اینترنتی را دارا است.

در اینجا هم، قابلیت شخصی‌سازی در سطح بالایی وجود دارد. سازندگان این قالب، با جمع‌آوری اطلاعات کامل از نمونه‌های جهانی و البته بومی‌سازی آن‌ها با توجه به نیاز کاربران فارسی‌زبان، توانسته‌اند قالبی ریسپانسیو بسازند که اعمال تغییرات در آن بدون دانش برنامه‌نویسی هم ممکن خواهد بود.

درضمن، اگر این قالب فروشگاهی را تهیه کنید، آموزش تمام قسمت‌های آن به‌صورت ویدیویی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

3- پارس کالا

قالب فروشگاهی پارس کالا، یکی دیگر از قالب‌هایی است که مناسب کسب‌وکارهای آنلاین فارسی‌زبان طراحی شده است. درست مثل دو مورد قبلی، پارس کالا هم در جلب رضایت کاربران عملکرد خوبی از خود نشان داده.

حتما بخوانید:  چگونگی کشف و رفع حفره‌های امنیتی در وردپرس

این قالب با تیم پشتیبانی حرفه‌ای، قابلیت به‌روزرسانی خودکار را هم دارد؛ یعنی نیازی نیست نگران برطرف کردن مشکلات احتمالی باشید، این کار توسط تیم ارائه‌دهنده و به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.

تمام امکاناتی که یک فروشگاه آنلاین ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کند، در این قالب یافت می‌شوند. از المنتور برای شخصی‌سازی قسمت‌های مختلف گرفته تا منوی شناور در موبایل و سیستم نظرسنجی اختصاصی.

4- مترو

اگر شیفته مینیمالیسم هستید، مترو بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید! این قالب که اتفاقاً نسخه اصلی آن انگلیسی است، به‌خوبی با زبان فارسی هم سازگار است. می‌توانید آن را در فروشگاه‌های قالب وردپرس فارسی پیدا و تهیه کنید.

نکته قابل‌توجه در رابطه با این قالب، محبوبیت آن در وب‌سایت معروف ThemeForest است. همین موضوع به‌تنهایی می‌تواند ضامن کیفیت بالای یک قالب فروشگاهی باشد؛ اما برای آن‌هایی که دلایل بیشتری می‌خواهند:

دموهای مترو کمال زیبایی را دارند و با متدهای روان‌شناسی طراحی شده‌اند تا بیشترین تأثیر ممکن را بگذارند. این قالب کاملاً با افزونه Yoast سازگاری دارد و می‌توانید از آن برای سئو کردن سایت‌تان کمک بگیرید. این قالب در طرح‌های مختلف ارائه می‌شود و برای انتخاب ظاهر کلی سایت دست بازی خواهید داشت. صدالبته که امکان هرگونه تغییر و شخصی‌سازی هم با کمک مترو وجود دارد.

5- زلا

یکی دیگر از قالب‌های فروشگاهی وردپرس که با سایت‌های فارسی‌زبان سازگاری دارد، زلا است. پنل مدیریتی حرفه‌ای این قالب، امکان ایجاد هرگونه تغییری را برای کاربران فراهم خواهد کرد و می‌توانید با استفاده از آن، هرگونه فروشگاه آنلاینی را طراحی کنید.

برخلاف موارد قبلی، زلا به‌جای المنتور، ویژوال کامپوزر را تغییر طراحی صفحات به کاربران خود ارائه می‌کند. تمام امکانات و قابلیت‌هایی که یک فروشگاه آنلاین نیاز دارد، همگی در زلا دیده می‌شوند.

درضمن، این قالب فروشگاهی، از بسیاری از افزونه‌های ایکامرسی وردپرس هم پشتیبانی می‌کند.

6- مارت فیوری

این قالب فروشگاهی هم یکی دیگر از گزینه‌های در دسترس برای سایت‌های فارسی‌زبان است. خرید زیاد این قالب، مؤید ادعای ما است. سازندگان مارت فیوری، آن را بر اساس تجربه کاربری سایت‌های بزرگی مثل Amazon طراحی کرده‌اند. نکته مهم در رابطه با این تم فروشگاهی وردپرس، پشتیبانی از مارکت‌پلیس یا قابلیت چند فروشندگی است.

حتما بخوانید:  سرور گیم چیست و به چه دردی می‌خورد؟

14 فونت زیبای فارسی که مخصوص وب هستند، در مارت فیوری وجود دارند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین بهره‌گیری از صفحه‌ساز المنتور، باعث شده تا طراحی صفحات به‌راحتی هرچه تمام‌تر انجام شود.

درضمن، تیم سازنده دائماً پوسته‌شان را به‌روزرسانی می‌کنند؛ یعنی نیازی نیست نگران بروز مشکلات احتمالی باشید، چراکه با هربار آپدیت کردن، تمام آن‌ها برطرف خواهند شد.

7- زونکن

یکی دیگر از قالب های فروشگاهی مناسب سایت‌های فارسی‌زبان، زونکن نام دارد. این مورد هم مثل مارت فیوری، تعداد خرید بالایی دارد و اعتماد مشتریان عملکرد خوب آن را تائید می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت این قالب، پشتیبانی سریع و حرفه‌ای است که تیم سازنده آن ارائه می‌کنند.

تقریباً هرچیزی که بخواهید در زونکن فراهم است. از ویرایش کامل صفحات توسط المنتور گرفته تا امکان ساخت وبلاگی قدرتمند.

انتخابی که در سرنوشت کارتان تأثیرگذار است

قالب تنها فاکتور مؤثر نیست! قطعاً کارهای زیادی باید انجام شوند تا کسب‌وکار آنلاین‌تان به بار بنشیند؛ اما بدون شک، انتخاب قالب فروشگاهی مناسب، یکی از مهم‌ترین این کارها محسوب می‌شود. هرچقدر هم که برنامه بازاریابی محتوایی قوی‌ای داشته باشید و به سئو سایت‌تان هم اهمیت دهید، اگر قالب سایت‌ فروشگاهی‌تان کاربرپسند نباشد، احتمالاً تمام زحمات‌تان برای هیچ بوده است.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، اینترنت پر است قالب‌های فروشگاهی وردپرس که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ اما آیا مناسب سایت‌های فارسی‌زبان هم هستند؟!

فارسی زبانی است که از راست به چپ نوشته می‌شود و به همین خاطر، راست‌چین بودن قالب‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند. تمام 7 موردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، کاملاً این مورد را رعایت می‌کنند و مناسب فروشگاه‌های آنلاین فارسی‌زبان هستند.

علاوه‌بر این 7 مورد، قالب های فروشگاهی بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند که کاملاً با زبان ما سازگارند. قصد انتخاب هرکدام را که داشتید، کاملاً خصوصیات آن را زیر ذره‌بین ببرید. سپس نیاز خود را در کفه دیگر ترازو بگذارید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.


منبع: ایران سرور

قالب فروشگاهی قالب فروشگاهی وردپرس

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities