راهنمای کسب درآمد آسان با آسان رایان

راهنمای کسب درآمد آسان با آسان رایان

کسب درآمد آسان با آسان رایان از طریق آسان رایان کسب درآمد کنید! شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای و رایگان سودآوری خود را آغاز کنید! - چه جوری؟ - خیلی ساده!!

اول توی سایت آسان رایان ثبت نام می کنید یا اگه قبلا ثبت نام کردید لاگین می کنید.

بعد از لاگین روی لینک زیر و یا از منوهای بالا روی منوی "کسب درآمد" کلیک می کنید:

https://my.asanrayan.com/affiliates.php

کسب درآمد با آسان رایان حالا روی "فعال سازی حساب رابط" کلیک می کنید تا لینک اختصاصی شما ایجاد بشه. کسب درآمد با آسان رایان حالا لینک اختصاصی تون رو به صورت بنر یا لینک روی سایتتون یا شبکه های اجتماعی یا بصورت درج آگهی در سایتهای تبلیغات می ذارید تا کاربرها از طریق لینک شما به آسان رایان هدایت شوند. کسب درآمد با آسان رایان اگر شخصی از طریق کلیک کردن بر روی لینک شما از سرویس های آسان رایان خریداری کند، ۲۰ درصد از مبلغ کل خرید رو به عنوان درصد دریافت می کنید و تا ۳ ماه هر خرید هاستی از آسان رایان انجام دهند این درصد برای هر خرید اون شخص به شما تعلق خواهد گرفت.

در هر لحظه می تونید به آسان رایان لاگین کنید و گزارش خریدهای انجام شده و درصد تعلق گرفته به خودتون رو به صورت آنلاین ببینید.

اگر در قسمت مراجعات شما سرویسی ثبت شده باشد که وضعیت آن فعال بود ، درخواست دریافت وجه را کلیک کرده تا تیکت این درخواست به پشتیبانی آسان رایان ارسال شود.

شما می تونید شماره حساب بدید تا به حسابتون واریز بشه و یا پورسانت شما به حساب کاربری شما افزوده شود تا از آسان رایان خرید انجام دهید.

کسب درآمد با آسان رایان

شروع همکاری با آسان رایان

کسب درآمد با آسان رایان


بازاریابی کسب درآمد کسب درآمد آسان همکاری درآمد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities