چند روش پایه دیجیتال مارکتینگ

چند روش پایه دیجیتال مارکتینگ

۱. سئو

سئو یعنی تکنیک ها و روش های بهینه سازی سایت براساس گوگل به منظور افزایش رتبه و فروش است. سئو یک تکنیک خالی نیست و خود شامل تکنیک های متنوعی است و هرساله هم توسط گوگل، الگوریتم آن تغییرات پیدا می کند.

2. بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو یا همان SEM به معنای تبلیغ سایت و فروشگاه اینترنتی خود از طریق تبلیغات خود گوگل و موتورهای جستجو است که اصولا باید هزینه پرداخت کرد؛ به عنوان می توان تبلیغات کلیکی خود گوگل را نام برد که شما مبلغی را به گوگل پرداخت می کنید و بعد به ازای هر بار کلیک، درصد ناچیزی از مبلغ شما کاهش پیدا می کند تا اینکه به صفر برسد و برای ادامه مجدداً باید پرداخت هزینه کنید.

۳. تولید محتوا

تولید محتوا مهمترین و بهترین روش های افزایش بازدید سایت است. بسیاری از شرکت ها، به جای استفاده از تکنیک های هزینه بر سئو سایت برای افزایش بازدید و فروش، سعی می کنند که تولید محتوای یونیک را به کار ببرند. دنیا، دنیای اطلاعات است و هر ثانیه که می گذرد، جهان اطلاعاتی تغییرات زیادی می کند. ازاین رو کاربران به دنبال اطلاعاتی هستند که اولاً هم جدید باشد و هم دانشی را به آن ها اضافه کند و به عبارتی دیگر با خواندن مطلب شما، دانش و علمی به آن ها اضافه شود. برای همین است که شرکت ها بیشترین سرمایه خود را برای تولید محتوا کنار گذاشته اند. آن ها سعی می کنند تا با تولید محتوای ارگانیک و ارزشمند، بتوانند کاربران بیشتر و وفاداری را به سمت خود جلب کنند. محتوای ارزشمند، باعث می شود که میزان اشتراک گذاری مطالب شما افزایش یابد که این خود، باعث افزایش بک لینک و بیشتر دیده شدن پست های شما می شود.

۴. بازاریابی شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی برای کسی پوشیده نیست. همه ما امروزه حداقل از یک شبکه اجتماعی برای ارتباطات با یکدیگر و دریافت آخرین اطلاعات و اخبار استفاده می کنیم. خیلی از کسب وکارها حتی با اینکه سایت هم ندارند؛ ولی سعی کردند که حضور گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته باشند. بهترین راه برای فعالیت در شبکه های اجتماعی، حضور مداوم و تولید محتوای ارگانیک و متناسب با فعالیت خود است.

۵. ایمیل مارکتینگ

ایمیل یکی از ابزارهایی است که هنوز هم کارایی خود را حفظ کرده است و حتی می توان گفت که در این چند ساله، ارزش آن در تبلیغات و افزایش فروش بیشتر شده است. بیشتر مشتریان و افراد، یکی از اولین فعالیت هایی که در صبح سرکار خود انجام می دهند، مرور ایمیل های خود است. اگر یک استراتژی مناسبی برای ایمیل مارکتینگ خود تهیه کنید، خیلی راحت و سریع می توانید بازخوردی فوق العاده مناسب را دریافت نمایید. در ایمیل مارکتینگ شما می توانید به معرفی محصولات جدید، ارسال مطالب و محتوای جدید، نظر سنجی، دریافت اطلاعات کاربران و غیره را انجام دهید.

۶. بازاریابی موبایل

استفاده از گوشی های هوشمند به قدری افزایش پیدا کرده است که تمامی فعالیت های روزمره را به راحتی می توان با آن انجام داد. کسب وکارهایی موفق هستند که تمامی پلتفرم های کاری مانند وبسایت، اپلیکیشن و غیره آن ها در گوشی های هوشمند قابل اجرا باشد، به طوریکه کاربر در استفاده از آن ها به دچار دردسر نشود. ازاین رو برای اینکه بتوانید دراین حوزه موفق باشید، باید تکنیک های موبایل مارکتینگ را به خوبی بشناسید که مهمترین شاخص آن، اجرا شدن درست تمامی المان ها در صفحات گوشی هوشمند است. با ما در آسان رایان همراه شوید …  

سئو دیجیتال مارکتینگ ایمیل مارکتینگ بازاریابی شبکه های اجتماعی بازاریابی موبایل بازاریابی موتورهای جستجو تولید محتوا

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities