مزایای تبلیغات گوگل ادز چیست؟

مزایای تبلیغات گوگل ادز چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟
گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به رویت مشتریان می رسانند. معروفترین شکل تبلیغات ادوردز، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است. در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد.
مزایای تبلیغات گوگل ادز چیست؟
تبلیغات آنلاین به شما امکان می‌دهد تبلیغات خود را به افرادی که احتمالا علاقمند به محصولات و خدمات شما هستند نشان دهید. همچنین می‌توانید پیگیری کنید که آیا این افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده‌ اند یا خیر. تبلیغات آنلاین امکان دستیابی به مشتریان بالقوه را فراهم می‌کند گوگل ادورز Google Ads یک راه حل یک مرحله‌‌ ای است که به مشاغل کمک می‌کند تا سریعا به مخاطب مورد نظر برسند و نتایج مورد نظر را ارائه دهند.
تبلیغات در گوگل کاملا هدفمند است
سرویس گوگل ادز با امکانات هدفگیری فوق ‌العاده خود به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغ خود را تنها برای کاربرانی نمایش دهید که دقیقا به دنبال خدمات شما هستند. چه چیزی بهتر از این؟
هزینه‌ های شما کاملا بهینه و هدفمند می شود
در تبلیغات گوگل هزینه تنها به ازای هر کلیک روی متن تبلیغ شما محاسبه می‌شود و نمایش تبلیغ هیچ هزینه ‌ای ندارد. در نتیجه مطمئن هستید که تبلیغ شما به صرفه است.
نتایج گوگل ادز قابل اندازه‌ گیری 
شما در گوگل ادز این امکان را دارید که در هر لحظه ببینید چند نفر روی تبلیغات شما کلیک می‌کنندو وارد سایت‌تانمی‌شوند. یکی از مهمترین ویژگی های گوگل ادز این است که فروش شما بلافاصله پس از شروع تبلیغات افزایش می‌یابد.
بازدهی سریع
یک نکته مهم ادوردز آن است که بسیار سریعتر از سئو و ساز و کارهای مربوط به آن عمل میکند و نتایج عملی تر و قابل کنترل تری در پی دارد. سیستم تبلیغ در گوگل در حال حاضر بزرگترین سیستم تبلیغاتی جهان میباشد و در ایران نیز طی یک سال گذشته بسیار گسترش یافته است. بیش از ۸۰ درصد کاربران اینترنت در ایران و جهان از موتور جستجوی گوگل استفاده مینمایند.
آیا گوگل ادز کارساز و موثر است؟
در صورتی که تبلیغات گوگل ادز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند در بیشتر کسب و کارها می‌تواند مفید و کارساز باشد. انتخاب کلمات کلیدی درست، تنظیم هزینه درست برای کلمات، تنظیمات صحیح برای هدف قرار دادن صحیح کاربران هدف نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند، انتقال صحیح کاربران به صفحات سایتو در نهایت سیاست درست و هدفمند در سایتبرای جذب کاربران از جمله مواردی هستند که می توانند تاثیر مستقیمی بر تاثیرگذار بودن تبلیغات ادوردز داشته باشند. متاسفانه برخی از افراد به دلیل اطلاعات کم استفاده نادرستی از ادوردز می کنند و به این نتیجه می رسند که این تبلیغات به صرفه نیست.
Max CPC چیست و چگونه تعیین می‌شود؟
Max CPC یا حداکثر هزینه به ازای هر کلیک، حداکثر مقدار هزینه ای است که تبلیغ کننده حاضر است برای هر کلیک بر رویتبلیغات با کلمات کلیدی تعیین شده پرداخت کند. Max CPC می‌تواند برای هر کلمه یا عبارت کلیدی (Keyword) و یا به صورت گروهی برای هر ادگروپ (Adgroup) مشخص شود. Max CPC هر کلمه کلیدی با توجه به میزان رقابتی بودن کلمه کلیدی و پیشنهادات رقبا تعیین می‌شود. امتیاز کیفیت و CPC از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند؛ چرا که این دو معیار، در کنار هم موقعیت تبلیغ در نتایج جستجوی گوگل را مشخص می‌کنند

گوگل چگونه تبلیغات را دسته بندی می‌کند؟

گوگل زمانی که در مورد جایگاه تبلیغ و مزایده تصمیم گیری می‌کند، فاکتورهایی در مورد مزایده  bid (یا هزینه‌ای که برای هر کلمه در نظر گرفته‌اید) و تعداد افرادی که از طریق هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در نظر می‌گیرد.  گوگل ادوردز به تبلیغات موثر اولویت بیشتری می دهد. اگر تبلیغ و مقصد آن به عبارت موردنظر مرتبط باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از طریق پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات گوگل) به سایت شما خواهند آمد. بازدیدکننده خوب می تواند به مشتری خوبی تبدیل شود.

تبلیغات در گوگل به همین سادگی نیست!

 برای اینکه بتوانید جایگاه و ترافیک خوبی به دست آورید باید مزایده زیادی بر روی عبارات داشته باشید. شما می توانید اکانت گوگل ادوردز و کمپین خود را در عرض چند دقیقه تنظیم و راه اندازی کنید اما بدون مدیریت درستقادر نخواهید بود از بودجه خود به خوبی استفاده کنید و نتایج خوبی به دست آورید. اگر مدیریت خوبی نداشته باشید ممکن است کاربر بعد از ورود به سایت به خاطر نامرتبط بودن متن تبلیغ و محتوای سایت نا امید شود. در چنین شرایطی کاربر به عقب بر می گردد و همین امر باعث می شود بودجه و مشتری احتمالی خود را از دست بدهید. علاوه بر این، از طریق مدیریت موثر گوگل ادوردز نه تنها کمپین شما در به دست آوردن ترافیک هدفمند و مرتبط به سایت خوب عمل خواهد کرد، بلکه مقدار هزینه ای که برای هر عبارات دلخواه پرداخت می‌کنید، کمتر از رقبا خواهد بود.  

گوگل ادز سئو یا گوگل ادز 10 دلیل اهمیت استفاده از گوگل ادز (ادوردز)

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities