سورس گاردین (SourceGuardian) چیست؟

سورس گاردین (SourceGuardian) چیست؟

سورس گاردین (SourceGuardian) چیست؟

سورس گاردین یک نرم افزار انکودر (Encoder) است که به شما کمک می کند تا به سرعت و به طور امن، فایل های PHP خود را انکود، کامپایل و رمزگذاری کنید تا نه تنها مالکیت معنوی آنها، بلکه اطلاعات حساسی از قبیل رمزهای دسترسی به بانک های اطلاعاتی برنامه های خود را نیز بتوانید محافظت نمایید. سورس گاردین می تواند برای فایل ها محدودیت زمانی ایجاد کرده و همچنین فایل ها را برای یک دستگاه یا آدرس IP خاص قفل کند. علاوه بر این، SourceGuardian دارای سیستم ایجاد فایل لایسنس برای برنامه های انکود شده شما خواهد بود.

بهترین روش برای حفاظت از کد ها توسط سورس گاردین چیست؟

به عنوان بهترین حالت امنیت ما همیشه به کاربرانمان پیشنهاد می کنیم که برای رمزنگاری از آخرین نسخه ی PHP استفاده کنند. همچنین به آنها پیشنهاد می دهیم که در کنار رمز گذاری فایل ها، یک فایل لایسنس تولید نمایند. در این صورت فایلی برای کاربرانتان چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین تولید می شود که این بهترین روش برای امنیت است . این کار به شما اطمینان می دهد که هر مشتری از یک کلید لایسنس منحصر به فرد استفاده می کند. علاوه بر موارد بالا، می توانید فایل های خود را بر روی دامنه و IP سرور قفل کنید و بر روی آنها محدودیت زمانی نیز تنظیم نمایید.

نگاهی بر سورس گاردین (SourceGuardian)

سورس گاردین از سال 2002 آغاز به کار کرد و در زمان بسیار کوتاهی به عنوان حرفه ای ترین نرم افزار انکدر و محافظت از کد های PHP در بین برنامه نویسان مطرح گردید. با استفاده از نظرات و پیشنهادات مشتریان و استفاده کنندگان این نرم افزار و اعتمادی که به این نرم افزار داشتند ، سورس گاردین به مجهزترین راه حل های محافظت از اسکریپت ها دست یافته و آنها را در برنامه خود اعمال نمود تا امروزه در سرتاسر دنیا مورد استفاده هزاران نفر قرار گیرد. ما به عنوان گروهی از توسعه دهندگان وب نیز در کنار شما ، برنامه های کاربردی متنوعی را به زبان PHP تولید می کنیم و در کنار این امر از برنامه سورس گاردین استفاده می نماییم. در حقیقت ما این نرم افزار را بخاطر نیاز خود یعنی محافظت از برنامه ها و اسکریپت ها طراحی کردیم. هم اکنون بعد از نزدیک به 12 سال محافظت از اسکریپت ها توانسته ایم انعطاف پذیر ترین و قدرتمندترین نرم افزار محافظت از کد های PHP را ارائه نماییم. یکی از نکات جذاب برای ما صحبت های مشتریانی است که تصمیم به استفاده از سورس گاردین گرفتند و امروزه توانسته اند با استفاده از این نرم افزار ، فعالیت اقتصادی و تجاری خود را با خیالی راحت ادامه داده و به راحتی برنامه های نرم افزاری خود را توزیع و به مشتریان خود ارائه نمایند. ما از تمامی کسانی که برنامه سورس گاردین را خریداری یا دانلود کرده و یا حتی افرادی که وقت خود را در وب سایت ما سپری کرده و صفحات آنرا دیده اند متشکریم. یقیناً به پاس اعتماد شما خواهیم کوشید تا قابلیت ها و قدرت سورس گاردین را همواره ارتقاء بخشیم. در ادامه نگاهی مختصر به سورس گاردین خواهیم داشت.  

SourceGuardian سورس گاردین

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities