فروشگاه اینترنتی موفق

فروشگاه اینترنتی موفق

اگر به دنبال راه اندازی یک سایت فروشگاهی موفق می باشید مطالب ارائه شده را با دقت مطالعه فرمایید.
چگونه یک سایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟؟؟
 یکی از جذاب ترین و گسترده ترین قابلیت های اینترنت کسب و کار اینترنتی می باشد، که هر روز درحال گسترش است  و همچنین رقابت بین این مجموعه ها نیز در اوج خود می باشد.فروشگاه اینترنتی موفق مستلزم یک ایده پردازی و یک اجرای درست است .  در گام اول برای افزایش فروش اینترنتی باید این دید را داشته باشید که کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی شما ، شما را به عنوان فروشنده نمی بینند و بنابراین اگر می خواهید فروش خوبی داشته باشید ،سایت شما باید پاسخگوی همه سوالات مهم آن خریداران باشد. یک فروشگاه اینترنتی علاوه بر مشکلاتی که یک فروشگاه واقعی با آن سروکار دارد با مشکل عدم اعتماد مشتریان بیش از یک فروشگاه عادی مواجه خواهد شد. دقیق بودن و در عین حال سادگی و قابل فهم بودن هنری است که صاحبان یک فروشگاه اینترنتی با رعایت آن می توانند به جذابیت و رقابت با فروشگاه های انلاین دیگر بیفزایند. بنابر این دقت ،پیگیری، تلاش و در عین حال به روز بودن از ویژگی های اصلی صاحبان یک فروشگاه اینترنتی می باشد.
موارد مهمی که یک فروشگاه اینترنتی موفق باید داشته باشد :
  1. قرادادن محصولات با کیفیت
  2. قرار دادن روش های مختلف پرداخت در سایت
  3. پشتیبانی دلسوزانه از مشتری
  4. قرار دادن نظر مشتریان بر روی سایت
  5. سئو تخصصی و بهینه‌سازی سایت
  6. فضای گرافیکی مناسب و زیبا
قرار دادن  مواردی که باعث افزایش فروش محصولات شما میشود:
  اطلاعات کالا سایز ، رنگ ، جنس ، کیفیت مواد سازنده ، موارد استفاده ، مناسب برای چه رده ی سنی ، نحوه استفاده ، معایب ، مزایا و ... باید حتما درج شوند . گارانتی اگر کالای شما دارای گارانتی خاصی است آن را درج نمایید . به مشتری اطمینان خاطر دهید فروش پایان راه شما نیست و  خدمات پس از فروش به مشتری ارائه می شود . درج فیلم از کالا وجود فیلم نیز همانند تصویر در خرید کالا تاثیر دارد که باعث جلب شدن بیشتر نظر مشتری در هنگام خرید کالا میشود. تخفیفات تخفیف ها محرک های خوبی برای افزایش فروش هستند ،سعی کنید برای کالاهای خود تخفیف اعمال کنید . ارائه کدهای تخفیف ، تخفیف در صورت خرید کالا به حد خاصی ، تخفیف های  ویژه اعیاد و ... روش های خوبی هستند . نماد اعتماد الکترونیک نماد اعتماد الکترونیک نشانه ای است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به کسب و کارهای مجازی ارائه می گردد و در اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایتها و فروشگاه های اینترنتی بسیار تاثیر دارد . صداقت  در کسب و کارهای آنلاین نیز رعایت اصل صداقت و ارائه اطلاعات درست به کاربران مهم است . اگر کالایی معایب خاصی دارد آن را بیان کنید . اگر در زمان ارسال کالا تاخیر دارید به مشتری بگویید . اگر شرکت ارائه دهنده گارانتی آن کالا ، گارانتی خوبی ارائه نمی دهد به آن اعتراف کنید . صداقت در کسب و کار بسیار مهم است و باعث وفاداری مشتریان می شود .
فرایند خرید
تا جایی که امکان دارد فرایندخرید را کوتاه تر کنید . تصور کنید هنگام خرید محصولی همان ابتدا فرم طولانی را برای عضویت اجباری به مشتریان نشان داده شود! چه اتفاقی می افتد؟ مسلما خیلی از افراد حوصله کافی ندارند و همان لحظه صفحه خرید را ترک می کنند.
هدیه دادن به کاربران
از هدیه دادن به کاربر جهت اعتماد سازی استفاده کنید. همیشه هدیه گرفتن از طرف سایت برای کاربر جذاب بوده است.
سرعت سایت
 در قدم اول سعی کنید از هاست با کیفیت بالا استفاده کنید. برای سریع تر شدن بارگذاری سایت خود ،حتما از روش های فشرده سازی عکس ها و اسکریپت های سایت خود استفاده کنید. سرعت بارگذاری سایت بسیار هائز اهمیت است چرا که وقتی سرعت سایت شما بالا باشد هم کاربر هنگام ورود به سایت مشکلی ندارد و هم تاثیر بالایی در سئوی سایت شما می گذارد.
پشتیبانی 
پشتیبانی و ارتباط با مشتری از مهم ترین موارد جلب نظر مشتریان است . داشتن یک تیم پشتیبانی قوی ، صبور ، داشتن اطلاعات کافی از مشکلاتی که در هنگام خرید مشتری با آن مواجهه میشود ، راهنمایی های خرید و حتی پیگیری رضایت مندی مشتریان . همانطورکه گفتته شد برای داشتن یک وب سایت  موفق راه های بسیاری وجود دارد که باید اطلاعات کافی و مدیریت مناسب برای انجام آنها داشته باشید. شما میتوانید برای راه اندازی سایت خود از حرفه ایی ترین ها کمک بگیرید . تیم کاربلد و حرفه ایی  آسان رایان خدمات طراحی وب سایت، بررسی و تضمین امنیت وب سایت شما را با بهترین خدمات ارائه میدهد . برای ساخت  یک  سایت حرفه ایی کلیک کنید .

هاستینگ سئو دیجیتال مارکتینگ ایمیل مارکتینگ وردپرس آسان رایان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آسان رایان می باشد
Registrant Rights and Responsibilities